جغد بندری
جغد بندری

جغد بندری

بی تو گپ بودم

وقتی مِه چه بسیارگپ بودم (بی تو)و دو اُمزه ، اِشنو اُمزه بی تو .بی تو سفر با همه ی مغزم با همه ی دستُم رَفتم اما تنها . شعر اُمگفت ، فُحش اُمدا، بازی اُمکه نمایش ، نماز اُمخوند و نیایش ،

کتاب هر دستی که هَسته باز و ساز اُمزه با وَهری که از تومهَسته

مَخونده بَه دُنباِلتروم ،

دو اُمکَند توپ به دست، گَشت لطافت تو، دست به مُودن زن اُمکَشی و نَهَسته جِنسی خدایی که مَواسته.

مِه چِه بسیار گَپ بودم و بی تو هر رو

، دلم خالی از رَحم آدمی.

مه کوچَک گَپ بودم لوو دیریا پای مشتای تدو* .

هَمه جا که رفتم گَََپ تو شاگو وا مِه ولی...اَفسوس

کَرو شَل گوشم و دستم 

منتظر معجزه که بیی وا دلم مرحم بی کسیم توی 25 سال دوری اَ خوم تو بشی

که بشی که خاشی که خاشی

مه چه بسیار گَپ بودُم بی تو...


* تدو: یکی از قدیمی ترین مشتاون خواجه عطا مال ای شخصن. که هنو با وجود سن بالایی که ایشه پا مشتا خو اریت.


نظرات 5 + ارسال نظر
انبا میناب دوشنبه 27 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 01:40 ب.ظ http://www.ambaminow.blogfa.com

سلام و خسته نباشید
ممنون از حضور فرمایی ...
منم آروزی موفقیت و شادکامی رو در این سال برایت و خانواده محترمتون دارم .. امیدوارم دور از هر کینه توزی و بد دلی باشه .... !!
شاد ببی کاکا

بنگری دوشنبه 27 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 09:03 ب.ظ

سلام
زیبا اتنوشتن ....
شاد بشی

بندرجاسک-فرزاد بادروج چهارشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 11:50 ب.ظ http://www.jaski.blogfa.com

سلام.ممنون از حضورت دوست عزیز در وبلاگ بندرجاسک.
تاخیر منو در بازدید از وبلاگت جدی نگیر.
یه چند دقیقه دیگه به اول فروردین مونده.
امیدوارم سال جدید را با خوشی و موفقیت شروع و به پایان برسونی.
برای شما و خانواده محترمتون آرزوی موفقیت در تمامی روزهای عمرتان را می کنم.

کسی منو دوست نداره پنج‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 09:27 ق.ظ

عیدت مبارک

وحدانی شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 11:57 ق.ظ http://goranaz.blogsky.com

سلام
زیبا نوشتین

عیدتان مبارک و سال خوبی داشته باشید

یک شیرجه تا پایان کودکی ...

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد