جغد بندری
جغد بندری

جغد بندری

تا باشد پیاده روی تا باشد پراید ...

ششمین همایش پیاده روی خانواده در روز نیمه شعبان یعنی دیروز عصر یکشنبه ساعت 6 اتفاق افتاد. جایزه اش طبق معمول یک دستگاه خودروی پراید بود . مسیر پیاده روی هم از پارک شهر تا سید مظفر

 هوای گرم و حتی شرجی هم مانع حضور مردم نشده بود. همه به راه افتادند و این مسیر تقریبا 2 کیلومتری را پیمودند و نوبت قرعه کشی و جایزه دادن شد .

یک چیز بسیار دیدنی و جالب بود ، آنجایی که راستی فرماندار بندرعباس قرعه ی برنده ماشین 8میلیون تومانی را دست مجری  داد تا نام  شخص خوش شانس برسر زبان ها بیفتد ( چند دقیقه ای ). دستهای حضاردر این دقایق کارکرد های متفاوتی داشت  اما برای یک هدف واحد حرکت می کرد . یکی دستش روی سینه اش بود و دعا می کرد ، یکی دست بر آسمان دعا می کرد ، یکی دست کودکش را می فشرد و دعا می کرد و...

این لحضه ها  شاید شلوغترین لحضه های کاری خدا بود زیرا نزدیک به صد هزار نفر یکجا یک در خواست از او داشتند : ماشین پراید

دقایق بسیار عرفانی بود   چون هر کس در صحن امامزاده سید مظفر بود داشت با پروردگار  مهربان  خود صحبت می کرد  و حتی بعضی ها که خیلی زرنگ بودند نذر می کردند و خدا را در عمل انجام شده قرار می دادند .

وقتی مجری اسم برنده پراید را اعلام کرد خیلی ها این ارتباط معنوی را قطع کردند و بعضی ها که آینده نگر بودند برای همایش بعدی زودتر نوبت می گرفتند . خیلی ها هم از دست خدا ناراحت شدند و در دلشان بد بیراه گفتند .

تا  باشد پیاده روی تا باشد پراید ...

نظرات 8 + ارسال نظر
نهنگ دوشنبه 28 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 02:25 ب.ظ

من هم آنجا بودم.بعد از تشریف فرمایی جناب دکتر احمدی نژاد این جمعیت را یک جا ندیده بودم!البته این دفعه از رئیس جمهور خبری نبود.مراسم بسیار جذابی بود و وقتی آقای عوض پور اسمها را می خواند و می گفت آقای.. همه خانم ها می گفتند اااااااه!مثل سرود ملی!و مسئله بسیار افتخار آمیزی که وجود داشت برافراشتن و به احتضاز در آمدن پرچم حضب الله لبنان به همراه پرچم های دیگر بود.و دیگر اینکه من به این نتیجه رسیدم که آقای عوض پور حس ششم فوق العاده ای دارند.(جدی گفتم)
موفق تر باشید
کم پیدا شدید

مهتاب( صدای پای آب) دوشنبه 28 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 03:25 ب.ظ http://mehr-mahtab.blogfa.com

خیلی جالبه!
البته توصیف صحنه ها در متن بسیار جذاب تر از عکس ها بود...!

احسان شهریاری سه‌شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:35 ق.ظ http://lakposht.blogsky.com

سلام پراید خوب کار می کننه نه

درد دل سه‌شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 10:43 ق.ظ

خدا نبخشد این مسئولان کوته فکر ما را که با عملکرد خود باعث بدآموزی، بدعت گذاری و تضعیف فرهنگ جامعه می شوند. آخر کجای دنیا جایزه یک حرکت ورزشی (پیاده روی) را ماشین می دهند که سمبل تنبلی و آلودگی است؟
چرا مردم را با این کار خود مضحکه می کنند؟ ( البته معتقدم حق این مردم ساده دل و ساده لوح همین مضحکه شدن بدست آقایان است) - همه جا می گویند مردم بندرعباس بخاطر یک پراید مثل ... می ریزند توی خیابان و گرما و سرما و باد و توفان حالیشان نیست!
فکر می کنید مردمی که عادت کرده اند همیشه پراید بگیرند، فردا حاضر می شوند بدون هیچ جایزه ای و فقط بخاطر سلامتی بیایند پیاده روی؟ عمراً ... اگر آقایان خلاف این را می گویند امتحانش مجانی است. پس چرا با مردم این کار را کرده اید؟
در نهایت سوء استفاده از این انگیزه کاملا مادی در جهت اهداف معنوی و عرفانی و ... دیگر نوبر است. پیاده روی و جایزه به مناسبت 22 بهمن، روز زمین پاک، روز تربیت بدنی، دفاع مقدس، نیمه شعبان و ...!
خدا نبخشد بانیان این کارها که دانسته و یا از روی ناآگاهی دارند تیشه به ریشه فرهنگ و سلامتی و اعتقادات و ... جامعه می زنند.

بدیس سه‌شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 01:56 ب.ظ http://aask.blogsky.com/

سلام.برداشت خوبی از مراسم بود.دفعه دیگه ریو میدن حتما شرکت کن

وحدانی سه‌شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 07:18 ب.ظ http://www.goranaz.blogsky.com/

سلام

این جوایز چه کارها که نمیکنه

به روزم با روایت تصویری از مراسم تشیع و خاکسپاری ریاست محترم اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان میناب مرحوم مهندس عقیل خاکساری

یا حق

علی اصغر چهارشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 01:10 ب.ظ

ممنون مجید خیلی خوب ادنوشته
ایول

تربن سه‌شنبه 23 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 01:02 ق.ظ http://tarbon.blogsky.com

ایول برادر! اجرت با اباعبدالله! بعد مدتها یه دل سیر خندیدیم!
((:

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد