جغد بندری
جغد بندری

جغد بندری

خوب یا بد؟!

اگر طی این یکی دو ماه به بانک‌های سطح شهر سر زده‌اید متوجه دستگاهی شده‌اید که با ارائه شماره به مشتری نوبت می‌دهد. این دستگاه نظم مشتریان را برقرار و به متصدی بانک امکان ارائه خدمت سالم توام با آرامش را فراهم می کند. متصدیانی که در گذشته به دلیل مشغله‌ی کاری و برخودردهای مختلفی که با مشتریان متنوع داشتند گاها با کسری موجودی روبرو می‌شدند.  ولی با وجود این دستگاه نوبت مشتریان هم ضایع نمی‌شود و مردم با خیال راحت روی صندلی‌های بانک می نشینند تا شماره شان خوانده شود و به کارشان رسیدگی...

اما از آنجایی که خود متصدی باید کلید فراخوانی مشتری به سوی باجه را بزند مشتریان با  مشکلاتی نیز روبرو هستند. پیش می آید که متصدی بانکی کارهای بعد از ساعت اداری خود را در ساعات اداری انجام ‌دهد و گاها  پیش می‌آید که متصدی تمایلی به سرعت بخشیدن در کار خود نیست. به طوری که مشتری وجود این دستگاه را غیر ضروری و مضر برای خود قلمداد می‌کند. انتظار می‌رود با وجود این دستگاه رویه‌ی خدمت رسانی بانک‌ها رو به بهبود برود و کارکرد هر متصدی شفاف .   

نظرات 5 + ارسال نظر
نهنگ چهارشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 03:29 ب.ظ

چقدر جالب شدید!

ُُُُُفرشته مرگ پنج‌شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 01:02 ق.ظ

در اینده نه چندان دور شما شاهد استفاده تجاری از ان خواهید شد من دوروز پیش به یکی از بانکهای بندر عباس رفتم در جا وبدون معطلی نوبت گرفتم ولی شماره ۵۷ شدم وباجه شماره۴۰ را می خواند با تعجب به اطراف نگاه کردم ومتوجه شدم افراد دور برم کمتراز شماره ها است با خودم گفتم شاید خسته و رفته که دیدم جند جوان وارد و زود تر از من که انجابودم کارشان انجام شد که من متوجه شدم. اما دستی پشت من زد گفت من دوتا نوبت دارم ویکی رابه من داد که شماره من ۴۹ شد ان مرد ان را فقط در قبال صلوات به من دا این بود داستان نوبت صلواتی اما فکر کنم طولی نمی کشد که بازار خرید و فروش نوبت در بانکها ازبورس اوراق بهادر هم گرم تر بشود نوبت فروشی هم مثل کپن فروشی میشود و چند نفر در بانک ها نوبت بفروشند

ماهی بالی پنج‌شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 09:32 ق.ظ http://mahibali.blogsky.com/

جغدو معلومن کفتی تو کار قصت دادن
خوشحالم که کم کم ژورنالیست کلفتی ابودی

عبدالله پنج‌شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 09:42 ق.ظ

سلام دوست
این مردم بیشعور و بی تمدن که هر بدبختی و بلا را فکر میکنند
قضا و قدر است و تمام ظلم و ستم از کس و ناکس را حق خود
میدانند مسئله الافی در بانکها و در سایر ارکانهای ضد خلقی
و به قولی ادارات از جان و دل قبول دارند چون بر این باورند که
این قضا و قدر ماست.
(منظور از مردم ان ۵۰-۶۰ در صد مردم چماق بدست در صحنه میباشد).اول هرمزگان بعدش هم ایران چون هرمزگان چشم و قلب ایران عزیز است.شاد زی

سعید دانی جمعه 15 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 08:18 ب.ظ http://www.baderozegar.blogfa.com

سلام عزیزم
ماه رمضان بر شما مبا رک باشه
امیدوارم تو این ماه به هر چی که میخوای برسی.
با اسم((( همین جا))) لینکم کن بیا خبر بده تا لینک بشی.
یه سری بزن- آپ رمضان
بای

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد