جغد بندری
جغد بندری

جغد بندری

زلزله

امروز عصر خانه ی پدرم خواب بودم که احساس کردم زمین تکان می‌خورد. مادرم داشت ما را صدا می‌کرد تا از خانه بیرون برویم. اصلا این خانه‌ی جدید که پدرم بعد از سی سال توانسته بسازد را قبول ندارد. می‌گوید آن خانه‌ی قبلی محکم‌تر است. من بیرون نرفتم و دوباره خوابیدم. ساعت پنج ونیم بود که یکی از دوستان زنگ زد و گفت که زلزله به اطراف قشم خساراتی وارد کرده است. آمار کشته شدگان و مجروحان نامعلوم است. آماده شدم که بروم آنجا اما نشد... خبردار شدم که بعضی از مجروحان را با هلیکوپتر به بیمارستان شهید محمدی آورده‌اند. خودم را به آنجا رساندم. در بین تلخی خبر مرگ چهار نفر از همشهریانم و بیست و شش مجروح، صحنه‌ای خوشحال کننده دیدم. رییس دانشگاه علوم پزشکی و رییس بیمارستان که نگران حال آسیب دیدگان بودند وخودشان شخصا در بیمارستان حضوری پررنگ و موثر داشتند.

دکتر عابدی و دکتر بهزاد در فوریت ها اورژانس شهید محمدی

کودکی که خواهرش را در این حادثه ی ناگهانی از دست داد



فارس آخرین آمار کشته شدگان را 5 نفر و زخمی شدگان را41 نفرگزارش کرد.

عکس‌هایی عبدالحسین رضوانی از صحنه‌ی زلزله +

در همین‌باره سیاورشن

نظرات 5 + ارسال نظر
بندرجاسک-فرزاد بادروج پنج‌شنبه 21 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 01:14 ب.ظ http://www.jaski.blogfa.com

خیلی ناراحت شدم...

فزیده قاسمی پنج‌شنبه 21 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 03:07 ب.ظ http://dokhtekong.blogsky.com

خدا رحم کند و بس ..... از زحمت شما در تهیه این گزارش ممنون.

ایستگاه خبر جمعه 22 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 12:14 ق.ظ http://istgah1.blogfa.com

با سلام
وب بسیار خوبی دارید دغدغه شما برای استان ستودنی است به مسائل دیگری همچون استخدامی های رانتی مدیریت غلط شهری و ... بنویسید بهره مند خواهیم شد.

هلن از بندرلنگه جمعه 22 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 06:20 ق.ظ http://azez1234.blogfa.com

دنیای ماچون کوهساریست که هر کس در آن بانگ زند ، انعکاس صوت خویش را می شنود، کسی که روحش از مهر ومحبت سرشار باشد از دیگران جز محبت و وفا نمی بیند .
سلام دوست عزیز
خوبی؟؟؟؟؟؟؟؟؟
واقعادلخراش بود از صمیم قلب براشون دعا کردم
التماس دعا

عبدالحسین رضوانی جمعه 29 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 07:37 ب.ظ

منتظر بودم تو قشم ببینمت....

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد