جغد بندری
جغد بندری

جغد بندری

مونولوگ

دومین مجلس‌خوانی بودن یا نبودن با فاصله پنج سال از دوره اول به همت انجمن نمایش بندرعباس در تاریخ ۱۱و۱۲ مهرماه در محل پلاتو دانشگاه هرمزگان واقع در خیابان آیت‌الله غفاری(شهناز)برگزار خواهد شد. شایان توجه است این جشنواره به صورت مستقل توسط هنرمندان نمایش بندرعباس برگزار می‌گردد. در این مجلس خوانی دو روزه هفت اثر از بندرعباس و میناب اجرا خواهند شد. اجراها عصر روز پنجشنبه وصبح روز جمعه خواهد بود و مراسم اختتامیه و اهدای جوایز به نفرات برتر عصر جمعه در محل پلاتو دانشگاه هرمزگان برگزار می‌گردد. این جشنواره اولین جشنواره تئاتری است که به صورت مستقل وبا هزینه و مدیریت هنرمندان برگزار می‌گردد که در سال‌های اخیر بی‌سابقه بوده است.

برنامه اجراها بدین شرح است: پنجشنبه ساعت 17نمایش(از کجا آمده ام ...)سمانه آبدانی.ساعت18 نمایش(به همین سادگی)رضا غریبزاده. ساعت19 نمایش (هستیم پس می توانیم)حسین رزده . ساعت20 نمایش(تراب)ایوب رحیمی از میناب.

جمعه ساعت9 نمایش(خدا  زمین را دوست دارد )آزاده کدخدایی . ساعت10 نمایش(سر خط نقطه)شاهرخ موسوی از میناب. ساعت 11نمایش(مر)پیمان بخشی. اختتامیه و اهدای جوایز ساعت 18.30

نظرات 14 + ارسال نظر
چوک سورو چهارشنبه 10 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 08:07 ب.ظ http://suru.blogsky.com

با سلام ونخسته .

این جشنواره اولین جشنواره تئاتری است که به صورت مستقل وبا هزینه و مدیریت هنرمندان برگزار می‌گردد که در سال‌های اخیر بی‌سابقه بوده است.

اگر این جشنواره مستقل و با هزینه هنرمندان برگزار می گردد .

نقش شهرداری ، سازمان میراث فرهنگی ، نماینده ولی فقیه در امور اهل سنت و .... در اینجا چیست ؟

منظور از مستقل اینجا چیست ؟

به امید روزی که هنرمندان هرمزگانی واقعا مستقل از این اسامی و دستگاها بتوانند کار های هنرشان اجرا کنند .

بالاک پنج‌شنبه 11 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 09:50 ق.ظ

اقای چوک سورو منم تعجب کردم چونکه با دبیر جشنواره که صحبت کردم گفت که هیچ کدام از ارگانها بودجه ای به ما ندادند.حالا چرا اسم این نهاد ها پایین این پوستر نشسته جای سوال دارد که حتما عصر میپرسم .

هان پنج‌شنبه 11 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 11:00 ق.ظ

کردان و بودن یا نبودن

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 11 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 11:16 ق.ظ http://haan.blogfa.com/

هان پنج‌شنبه 11 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 11:59 ق.ظ http://haan.blogfa.com/

امیر حسین فتوحی

موروک گلمپا پنج‌شنبه 11 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 04:10 ب.ظ http://sadaf-minab.com

حالا دیگه مسئله بودن یا نبودن نیست

احسان رضائی پنج‌شنبه 11 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 08:05 ب.ظ

من همینجا حمایت خود را آقای امیر حسین فتوحی اعلام می دارم و از همه کسانی که به نوعی فعالیت اجتماعی می کنند می خواهم که از ایشان حمایت کنند .من مصاحبه آقای فتوحی را با شبکه voa دیدم .ایشان در باره تزریق خون آلوده به بیماران در یکی از بیمارستانهای بندر عباس و آلوده شدن 30 نفر از همشهریان هرمزگانی: وهمچجنین یک اختلاص مالی در دانشکاه علوم پزشکی بندر عباس خبر داده بودند.آقای امیر حسین فتوحی یک همو طن تهرانیست که در دانشکده پزشکی بندر عباس درس می خواندو بخاطر مسائلی مربوط به مردم هرمزگان درگیر این ماجرا شده است. می توانست بگوید( به من چه که چه اتفاقاتی در این شهر می افتد ویا به جهنم که خون آلوده به بیماران تزریق می شود یایک کسی تخلف مالی میلیاردی دارد" من تا چند وقت دیگر درسم تمام می شود و ازین شهر میروم) اما او اینگونه فکر نکردوبه وظیفه انسانی خود عمل نمود بر ما ست تا بخاری ازما بلند شود.

چوک سورو پنج‌شنبه 11 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 10:14 ب.ظ http://suru.blogsky.com

سلام

دوست عزیز ما اقای احسان رضائی مطلبی در باره امیر حسین فتوحی نوشته است ، برای اطالع بیشتر من هم این مطلب بنقل از کمیته گزارشگران حقوق بشر در اینجا کپی می کنم .در حمایت از جنبش دانشجویی در هرمزگان :

********************************

امیرحسین فتوحی دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان؛ به دلیل شرکت در تحصن 9 خرداد این دانشگاه و همچنین مصاحبه با تلوزیون صدای آمریکا، به دو ترم تعلیق از تحصیل محکوم شد.

این فعال دانشجویی با اعلام این خبر گفت:" صدور این حکم درحالی صورت گرفته است که اساسا من از سوی کمیته انضباطی احضار نشده، و حکم مذکور بدون حضور من صادر شده است."

گفتنی است در تاریخ 9 خرداد ماه امسال، دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در اعتراض به :

نبود تشکل های دانشجویی (انجمن اسلامی – شورای صنفی – کانونهای فرهنگی )به مدت دو سال ، وضعیت بسیار بد رفاهی، مشکلات عدیده ی آموزشی بر اثر عدول از قوانین آموزشی دانشگاهها، برخورد های حراستی و امنیتی، عدم توجه معاونت فرهنگی به امضای 625 نفر از دانشجویان خواستار تشکیل شورای صنفی،عدم تشکیل جلسه ی هیئت نظارت برای رسیدگی به خواسته ی تشکیل انجمن اسلامی وعدم پاسخگویی رئیس دانشگاه به مشکلات دانشجویان دست به تحصن زدند.

تحصن دو روزه دانشجویان با موافقت مسئولان دانشگاه با خواسته های آنان و قول حراست دانشگاه مبنی بر عدم برخورد انضباطی با متحصنین پایان یافت.

کمیته گزارشگران حقوق بشر

حاجی جمعه 12 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 12:44 ق.ظ

اگر ما بندریها چند روزنامه نگار با دل و جرات مثل اسد مذنبی و یا حتی دانشجو مثل آقای فتوحی داشتیم خیلی عالی بود حیف ... باز خدا پدر جغد بندری را بیامرزد که این خبرها را به اطلاع ما می رساند

مهرگان جمعه 12 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 02:53 ق.ظ http://bandarmehr.blogfa.com/

سلام
عید فطر مبارک

همین برهوت دانشگاه هرمزگان؟؟

سعید جمعه 12 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 07:56 ب.ظ

چه توقعی داری جناب حاجی ، بابا تو خارج وبلاگ می نویسد جرات ندارد به اسم اصلی خودش بنویسد!!!

بهانه ای برای ماندن شنبه 13 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 08:44 ق.ظ

کردان بودن یا نبودن
در حالی که دومین مجلس مونولوگ خوانی بودن یا نبودن(تک گویی معروف مرحوم هملت)در پلاتو دانشگاه هرمزگان در حال برگزاری است(اطلاعات تکمیلی را از وب جغد بندری دریافت کنید).جناب کردان وزیر کشور در تردید عجیبی برای رفتن و ماندن قرار گرفته است.حتما با خبر هستید که ایشان مدرک دکترایش جعلی از آب در آمد.بودن یا نبودن مسئله این است.
فتوا به حلال بودن دروغ
رسما مدرک دکترا و به صورت غیررسمی مدرک لیسانس و فوق لیسانس وزیر کشور جعلی اعلام شده! کردان هر چه دست و پا بزند و توجیه بازی درآورد، باز یک "رسوا" بیشتر نیست ولی درد این جاست که رییس اش، احمدی نژاد، گفته بود که خدمتگزاری به کاغذپاره نیست. همان موقع احمدی نژاد تلویحا جعلی بودن دکترای وزیرش را تایید کرده بود و این که "خب کی چی؟ جعلیه که جعلیه! من که قبولش دارم". حالا حق این است که خود احمدی نژاد عذرخواهی کند نه بابت جعلی بودن مدرک کردان، بلکه بابت به هیچ انگاشتن یک دروغ در جایگاه رییسِ جمهور؛ اگر چنین نکند به حلال بودن دروغ فتوا داده و جهنم را بر "ایران" مباح ساخته و کیست که نداند دروغ سرمنشا معصیت هاست؟! /ا

احسان رضائی یکشنبه 14 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 11:02 ق.ظ

مجید جان
یه خبری راجع به ایی استعفای انجمن نماش هاده چون هان یه چیزی ایگفتن ولی وبلاگش باز نا بو یه خبر به ما برسون و خواهشن سریعته نا سلامتی شما خبر نگاری یه خو بجنب

جناب رضایی گل، سلام علیکم
هیئت امنا خودخواسته استعفا شودا :
1: چون دو سال شو تموم بوده
2: با این کار فضای یک هیئت امنای جدید با راهکاروی جدید فراهم شوکه
3:......................................................

ماهی بالی سه‌شنبه 16 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 08:40 ق.ظ

رای احسان رضائی عزیز یا دوستی که به نام او کامنت گذاشته می خوام بگم جواب سوال هایی که کرده بودی می تونی در بولتنی که آخر مراسم - بعد از اختتامیه جشنواره مونولوگ مجید سرنی زاده بین جمعیت پخش کرد را بگیری در لابه لای آن همه جواب سوالهایت را دریافت خواهی کرد اگه نتونستی گیر بیاری بیا اداره از خودم بگیر خط به خط اون از ابتدا تا انتها پر از علت استعفای انجمن که حتی در آخر آن هم نوشتن:
در پایان ضمن سپاس از مساعدت های تمامی هنرمندان نمایش - اعضاء انجمن - برخی مدیران دولتی که در طول این مدت یاریگرمان بودند - و با بزرگداشت حرکت هنرمندان تئاتر استان در روز ۲۸ اردیبهشت ۱۳۸۷ در حمایت از هنر تئاتر- بدینوسیله اعضاء هیئت امنای انجمن نمایش بندرعباس با احترام به همه اعضاء محترم این انجمن استعفای خود را از این امسئولیت اعلم می نماید- امید است گام های تنهای هنرمندان تئاتر بندرعباس در آینده رقصی پرشور و قدسی را رقم بزند. یاسین بهرامی- حامد رضوانی - بنفشه بهارلوئی - رضا رمضانپور - اسماعیل پاکدامن - مجید سرنی زاده!!!!!!!!

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد