جغد بندری
جغد بندری

جغد بندری

نامهربانی این روزها...

بیش از 100 نفر در بندرعباس بر اثراستفاده مشروب دست‌ساز آسیب دیدند. 12 نفر جان باختند، چند نفر نابینا و چند نفر بیهوش روی تخت‌های سفت بیمارستان افتاده‌اند. در تاریخ 3000 سال پیش ایران منعی برای مشروب خوردن نبوده*چگونه می‌شود با زور و بی‌هیچ توجیه منطقی و متمدنی ایرانیان را وادار به نخوردن آن کرد؟!*  فقط اینکه حرام است؟!درونم آتش می‌گیرد وقتی دوستان و همشهریانم را به خاطر استفاده از مشروب نا‌سالم از دست می‌دهم. در سال چند نفر به این دلیل یا دلایل مشابه به کام مرگ می‌روند؟ آیا سیاست غلط حکومت برای جلوگیری جرم نیست که هر روز بر تعداد مجرمین می‌افزاید؟! وقتی نوجوانی را به جرم مشروب خواری بر سر چهارراه شهر ببرند و در حالی که لختش کرده‌اند80ضربه تازیانه بر گرده‌ی نحیف و نازکش بکوبند و هر چه قله‌ی غرور در درونش را با شلاق بی‌خردی له کنند و جمعی بر این بازی بخندد و جمعی از این بازی بسوزد، آیا او دست از مشروب خواری می‌شوید؟! آیا کسی یا نهادی از این نوجوانان تحقیقی به عمل آورده که ببینند سرانجامشان پس از قصاص چه می‌شود؟!

 

*صحبت بر سر درست و غلط بودن شراب خواری نیست  

*روی صحبتم به آن دسته خوبان مشروب خوار است

           

نظرات 6 + ارسال نظر
چوک سورو دوشنبه 11 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 10:25 ب.ظ http://suru.blogsky.com

سلام همشهری عزیز

وقتی جوانی بخاطر جند جرعه عرق سگی به شلاق می بندد ، دفعه دیگر می رود سراغ تریاک و هروئین ، که حرام نیست ، و می پیوندد به جرگه ۶ میلیون معتاد .

انهای هم که پول عرق خارجی و تریاک ندارند می روند سراغ عرق دست ساز وطنی که نتیجه اش کور شدن یا مردن و یا از دست دادن کلیه هایشان می باشد . اکثر قربانیان هم از اقشار بی بضاعت و کم درامد جامعه (مستضعفین ) می باشند .

امین سه‌شنبه 12 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 11:15 ب.ظ

سلام.یکی از دوستانم در این واقعه کور شده.دیروز پیشش بودم گریه میکرد.متاسف شدم

م.ذ چهارشنبه 13 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 02:12 ب.ظ

متاسفانه چیزی که در جامعه ما موج می زنده فقر فقر فقر است و جنوب یعنی اینجا از این قاعده مستثنی نیست و چه بلاهایی که سر این مردم می آورند و خواهند آورد ، جای تاسف دارد... ولیکن حرفهای من و تو در گوشه کسی نمی رود گویی آنها کر شده اند .
دل نوشته ها روح آدم را به عصیان وا می دارد پس ... بدرود

وحدانی چهارشنبه 13 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 06:33 ب.ظ http://www.goranaz.blogsky.com/

سلام

باید فکر راه چاره بود که به اینجاها کشیده نشه
آدم میمونه که چی بگه


به روزم
شاد باشی

گن جیش کک پنج‌شنبه 14 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 01:08 ق.ظ

اسف با ناکه اضافه ........

سیاورشن جمعه 15 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 11:11 ق.ظ

مشروب خوار یعنی چه؟

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد