جغد بندری
جغد بندری

جغد بندری

قلیونی که می‌خواست جان بستاند!

روز چهارم بهمن در پارک لاوان بندرعباس مشغول کارم بودم. اون روز روز شلوغی بود و هر هشت تا قلیونم  دست مشتری بود. همین موقه یه مشتری دیگه اومد...واسه اینکه مشتریم نپره رفتم پیش همکارم که همشهریمه، اونم قلیونیه...گفتم تو که فعلا مشتری نداری یکی از قلیوناتو بده من که مشتری دارم و  قلیونام همه گیره...گفت یکی رو وردار ببر...با عجله رفتم قلیونو ورداشتم که برم، از دستم لیز خورد افتاد زمین و شکست. صاحب قلیون با عصبانیت اومد و فحش و بد بیراهم گفت...من چیزی بهش نگفتم...اومد با شلنگ قلیون شکسته منو زد...من بهش گفتم یکی ازقلیونامو میدم بهت...ولی اون فحش می داد...گفتم اصلا یکی نو برات می‌خرم...هزار تومن بیشتر که نیست...ولی تو کتش نمی‌رفت و منو با شلنگ می‌زد...منم که قبلا کمک مربی کشتی بودم با یه فن کشتی زدمش زمین... اون رفت و بعد از چن دقیقه با برادراش که همه قمه دستشون بود اومدن...همه قلیونامو شکستن و بعد با قمه روی کتفم زخم انداختن...منم که عصبانی شده بودم رفتم خونه برادرمو آوردم تا تلافی کنیم. ما دس خالی بودیم ولی اونا سه نفر بودن و قمه به دست...تا مارو دیدن فورا به طرف ما حمله کردن...خواستن بردارمو با قمه بزنن که من از پشت هل‌شون دادم ... یارو بلند شد و با قمه زد تو قلبم...خون مثل آبشار می‌زد بیرون..خواستم با دست جلوی خونو بگیر که دستم رفت تو سینه...چشام سیاهی می‌رفت...بعدش دیگه یادم نیست چی شد... 

این حرفای رضا فیلی زاده 28 ساله است که الان در بخش ICU بیمارستان شهید محمدی بستری است. او ایلامی‌ست و شش سالی می‌شود که ساکن بندرعباس است. متاهل و  یک پسر 6 ماهه نیز دارد. وقتی تازه به بندرعباس آمده بود کار ساختمانی انجام می‌داد و چند وقت هم دست‌فروشی کرده و الان نزدیک به دو سال است که در پارک قلیونی شده. او در حالی که 2.5سانت قلبش پاره شده بود و خون زیادی ازش رفته بود به کمک اکیپ جراحی بیمارستان از مرگ حتمی نجات یافته است.  

در ندا بخوانید

نظرات 5 + ارسال نظر
شیما دوشنبه 14 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 03:11 ب.ظ http://www.glseek.com/meta_search_box.html

سلام دوست عزیز . از وبلاگ خیلی خیلی خوبتون تشکر می کنم.از وبلاگتون خیلی خوشم اومد. من هم برای اینکه سهم کوچکی در قدرتمند کردن و زیباتر شدن وبلاگ شما داشته باشم به شما توصیه می کنم سرچ باکس این موتور جستجوگر قدرتمند را که قادر به جستجو به همه زبانها است به سایت خود اضافه کنید. خیلی سرچ باکس هاش خوشکله . نمونه و کد این سرچ باکس را می توانید در سایت اصلی موتور جستجوگر ببینید.و می توانید کد آنرا در قسمت "ویرایش قالب" وبلاگ خود قرار دهید.

http://www.glseek.com/meta_search_box.html صفحه در یافت کد

http://www.glseek.com صفحه اصلی موتور جستجوگر

[ بدون نام ] دوشنبه 14 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 05:40 ب.ظ

سر کو بیت

دنیا دوشنبه 14 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 06:32 ب.ظ http://maasoo.blogspot.com

مرسی از لطفت.. ممنون

نهنگ دوشنبه 14 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 09:49 ب.ظ

چه خب که زنده موند!

موروک گلمپا سه‌شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 10:29 ق.ظ http://morook.Blogfa.Com

:-؟؟

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد