جغد بندری
جغد بندری

جغد بندری

جشنواره معلولین

 امروزجشنواره منطقه‌ای تئاتر و موسیقی معلولین در فرهنگسرای طوبای بندرعباس آغاز شد. ساعت ۱۱ امروز صبح نمایش روز من به کارگردانی حسن سبحانی از میناب اجرا شد. نمایش مردان خدا به کارگردانی ...از بوشهر اجرا می‌شود. یوسف رنجبر از میناب امسال با نمایش وقتی مرگ در می‌زند ساعت ۱۸ در این جشنواره شرکت می‌کند. از ساعت ۱۹.۳۰ اجرای بخش مسابقه تک نوازی آغار می شود. سه تار از استان بوشهر. نی از استان خوزستان. اکاردئون از خوزستان. جفتی از هرمزگان(میناب) 

فردا دوشنبه ساعت ۹.۵نمایش فاجعه ساموئل بکت به کارگردانی سمیه عشایری از قشم اجرا می شود و بعد از آن نمایش پوریای دیگر به کارگردانی...از خوزستان به روی صحنه می‌رود. مناجات از بوشهر ساعت۱۶.۵ و نمایش گراز کشون به کارگردانی رضا غریب‌زاده از بندرعباس ساعت ۱۹ اجرا می شود.کار اول روز دوم جشنواره در قسمت موسیقی گروه‌نوازی بندرلنگه می‌باشد که بعد از آن با گروه نوازی استان فارس روز دوم جشنواره هم به پایان می رسد. سه‌شنبه ساعت ۹.۵ نمایش خواستگاری اثر آنتوان چخوف از استان هرمزگان(رودان)  اجرا می‌شود. قصه ما دروغ بود نمایش استان فارس است که ساعت ۱۱ اجرا می‌شود. عروسکانی همچون ما به کارگردانی مصطفی بشکال از بندرعباس ساعت ۱۶ اجرا می‌شود و من کیم از بوشهر ساعت ۱۷ به روی صحنه می‌رود. مرگ رادیکال نمایشی که کارگردانش زنده یاد مظفر شنبه زاده است و ساعت ۱۹ به اجرا در می‌آید. گروه‌نوازی حافظ از استان فارس ساعت ۲۰ و باز گروه‌نوازی فارس(ذهنی) ساعت ۲۰.۳۰ و در آخر گروه‌نوازی صبا از بندرعباس ساعت۲۱به اجرای برنامه می‌پردازند. اختتامیه جشنواره هم ساعت ۱۷ روز چهارشنبه ۱۶/۲/۱۳۸۸ در سالن فرهنگ فرهنگسرای طوبا برگزار می‌شود.

نظرات 7 + ارسال نظر
[ بدون نام ] یکشنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 02:37 ب.ظ http://www.enekaseab.blogsky.com

چه جالب نمیدونستم جشنواره معلولین هم هست.خیلی خوب بود.اگه تست روانشناسی دوست داری وقت رو تلف نکن .بدو بیا.

حسین رزده یکشنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 03:23 ب.ظ http://sozlavar.blogfa.com

سلام جغد ممنون که اتگو
مه هم با جشن روز جهانی تئاتر هستم

موروک گلمپا یکشنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 10:41 ب.ظ http://morook.blogfa.com

روز من

دادا دوشنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 11:12 ق.ظ

چقد دقیق و کامل مرسی کا

پیرمرد دیریا سه‌شنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 12:55 ق.ظ http://hormozpic.blogfa.com

نامه پیرمرد به شریعتمداری ها...(به روزم)

خبرهای غیرقابل پحش هرمزگان سه‌شنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 10:15 ق.ظ http://bandarpress.blogfa.com/

با مطلب "اصلاح طلبان می گویند: انشاالله گربه است"به روزم بخوانید ونظر بدهید

امیر چهارشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 03:27 ق.ظ http://www.axolot.blogfa.com

سلام این آی دی من هست من امیر از گناوه دوستام با کار من کیم اونجا هستن خیلی برام مهمه که اخبار بروز بهم بدی کدوم خوب بودن کدوم بد...داستانا در مورد چی بود لطف کن این آی دی منهo2_kia &boofekor_amir

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد