جغد بندری
جغد بندری

جغد بندری

آنجایی که فرهنگیان کف زدند

 

دیروز خلیل عمرانی در جلسه تودیع‌اش حرف‌های جالبی زد و نیز احمد آخوندی در جلسه معارفه‌اش حرف‌های حساب شده و دقیق:

عمرانی:‌ من در هنگام ریاست سازمان آموزش و پرورش استان اصلا کار سیاسی نکردم.

عمرانی: من یه بچه دهاتی‌ام که موفق شده معلم شود...

عمرانی: وقتی کلاس چهارم بودم در کلاس انشاء نوشتم که وقتی بزرگ شدم معلم می‌شوم و همه‌ی دانش آموزان خندیدن...

عمرانی: وقتی به ریاست سازمان آموزش پرورش استان هرمزگان منصوب شدم همه می‌گفتند: این عمرانی را از دهات  آوردن اینجا رئیس کردن...

عمرانی: من خودم هم سخت پیگیر بودم تا یه رئیس بومی جای من را بگیرد...

آخوندی: نه به خودم اجازه تنگ نظری می‌دهم نه اجازه می‌دهم کسی با تنگ نظری عرصه را بر دیگری تنگ کند.

اینجا بود که صدای کف زدن فرهنگیان هرمزگان بلند شد.

نظرات 4 + ارسال نظر
ماه لی لی یکشنبه 10 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 06:29 ب.ظ


خوشحالم از آمدن یک بومی..امیدوارم تنها تکیه زدن بر کرسی ریاست نباشد و آقای آخوندی برابر حرفشان عمل کنند..البته خوشبختانه آقای آخوندی سابقه عمل به حرفشان را دارند..

سینا امامی یکشنبه 10 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 06:38 ب.ظ http://sinaememi.blogsky.com

سلام
با عکس جدید بروزم

محمد معلم یکشنبه 10 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 11:28 ب.ظ

به زودی خیلی چیزها مشخص خواهد شد معلمان هرمزگان خواهند فهمیدکه جوگیر شده بودند

[ بدون نام ] دوشنبه 11 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 08:26 ق.ظ

http://www.riverart.net/russia/persian/

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد