جغد بندری
جغد بندری

جغد بندری

تطهیری برای من

 تطهیر می‌شوی

روی زمانی که من تعیین می‌کنم

روی نواری بی پایان   

                           که میسازم

شکوه‌هایت هم

                       هم‌سو است اکنون

زار که نه!

             نمی‌زنی

آرام باش

آرام‌تر

من همیشه شاه‌م 

 ناسازگار با جبر زمان

 میسازم برای خود

                               برای تو

                                              برای "بامداد"ی نو تر

از سر بخوان مرا

                     تا کوکم را پیدا کنم

                                                      تا کوکت را از بر کنم

تطهیر دیگر باره شو

تا تکان سفتی دهم زمین را

آرام

آرام‌تر

تطهیری نو که نام من است.


                                " به آنکه آرامش بیشتر است برای من"

نظرات 4 + ارسال نظر
پیمان شنبه 30 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 10:31 ق.ظ http://eshkat.blogsky.com/

تاترشهر و استعاره

ماه لی لی شنبه 30 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 10:34 ق.ظ

آرام باش
آرام تر.......
برای بامدادی نو تر..
...انگار تطهیر شد این روح وامانده..سپاس

autumn of alone یکشنبه 1 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 01:06 ب.ظ

زیبا و بجا .........

[ بدون نام ] یکشنبه 1 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 04:01 ب.ظ http://lodirya.blogsky.com

مرسی کا خیلی جونه

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد