جغد بندری
جغد بندری

جغد بندری

سومین جشنواره مطبوعات خلیج فارس

 سومین جشنواره مطبوعات خلیج فارس در استان سیستان و بلوچستان برگزار شد. این جشنواره در تاریخ ۱۹ آذر افتتاح و در تاریخ ۲۱ آذر با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد. نفرات برتر این جشنواره :

 مقام سوم در بخش "سرمقاله و یادداشت" به طور مشترک به "لیلی بنی اسدی" از هفته نامه "عیاران" و "حسینعلی گزمه" از هفته نامه "مندیل" از سیستان و بلوچستان، مقام دوم در این بخش به طور مشترک به "راضیه عقیلی مهر" از هفته نامه "پیغام" بوشهر و "امید حلالی" از روزنامه "فرهنگ جنوب" خوزستان و مقام اول در این بخش به "نصرالله شفیعی" از روزنامه "دریای جنوب" بوشهر تعلق گرفت.
مقام سوم در بخش "مقاله" به طور مشترک به "اسماء شاهوزهی" از هفته نامه "تلکی" و "حجت حسین پور" از روزنامه "زاهدان" سیستان و بلوچستان، مقام دوم این بخش به طور مشترک به "عیسی ابراهیم زاده" از ماهنامه "اسوه" و "محمد تقی رفیعی" از هفته نامه "پرسیمرغ" سیستان و بلوچستان و مقام نخست این بخش به "محمود تیرداد" از روزنامه "کارون" خوزستان اختصاص یافت.
در بخش "مصاحبه" نیز مقام سوم به "یوسف ملایی" از ماهنامه "نگاه روز" هرمزگان، مقام دوم به طور مشترک به "سمیه همت پور" و "فاطمه زورمند" از هفته نامه "رسانه جنوب" خوزستان و مقام اول این بخش به "جواد ضمیری" از نشریه "بندر" هرمزگان تعلق گرفت.
در بخش تیتر، مقام سوم به "مریم هاشمی پور" از روزنامه "دریا" هرمزگان، مقام دوم به "غلامحسین عطایی دریایی" از روزنامه ندای هرمزگان" هرمزگان و مقام نخست این بخش به "لیلی قائمی" از هفته نامه "شهر آفتاب" سیستان و بلوچستان اهدا شد.
بخش "خبر" مقام سوم به طور مشترک به "مسعود رضایی" از روزنامه " اطلاعات" و "تهمینه قائمی" از هفته نامه "شهر آفتاب" سیستان و بلوچستان، مقام دوم در این بخش به "خلیل درخور" از روزنامه " ندای هرمزگان" هرمزگان و مقام اول این بخش به "فاطمه صادقیان" از روزنامه "نور خوزستان" استان خوزستان تعلق گرفت.
بخش "گزارش" نیز مقام سوم را به طور مشترک به "زهرا کاظمی منش" از هفته نامه "رسانه جنوب" خوزستان و "فاطمه رکن الدینی" از روزنامه "صبح ساحل" هرمزگان، مقام دوم به "مینا کیانی" از هفته نامه "صدف" هرمزگان و "علیرضا سنچولی" از روزنامه "اطلاعات" نمایندگی سیستان و بلوچستان و مقام اول به طور مشترک به "غلام نبی براهویی" از روزنامه "زاهدان" سیستان و بلوچستان و "لیلی محبی" از هفته نامه "صدف" هرمزگان بدست آوردند.
مقام سوم در بخش "طنز" به طور مشترک به "سمیه شکری زاده" از نشریه "بندر" و "راشد انصاری" از روزنامه "ندای هرمزگان" استان هرمزگان، مقام دوم این بخش به "غلامرضا عمرانی" از هفته نامه "پر سیمرغ" سیستان و بلوچستان و مقام نخست به "مهدی شریفی" از روزنامه "زاهدان" سیستان و بلوچستان تعلق گرفت.
در بخش عکس، مقام سوم به "مجید جمشیدی" از روزنامه "ندای هرمزگان" استان هرمزگان، مقام دوم به "الهام بردبار جهانتیغ" از هفته نامه "پر سیمرغ" سیستان و بلوچستان، مقام نخست به "سید علی موسوی نژاد" از روزنامه "عصر کارون" خوزستان اختصاص یافت.
مقام سوم در بخش "صفحه آرایی" به طور مشترک "امرالله حاجب" از نشریه "دریای جنوب" و "راضیه میرزایی" از نشریه "شهروند" هرمزگان، مقام دوم به طور مشترک "صادق چوبین" از نشریه "رسانه جنوب" و "سید محسن ثابتی" از نشریه "اروند" خوزستان و مقام اول این بخش به طور مشترک به "موسی ولی زاده" از نشریه "نسیم جنوب" و "امید علی پور" از هفته نامه "پیغام" بوشهر تعلق گرفت.
بخش "کودک و نوجوان"، مقام سوم به "پریوا مرادقلی" ، مقام دوم به "نرگس سیاح نژاد" و مقام نخست به "محسن سنچولی پردل" هر سه نفر از ماهنامه "کودک مسلمان بلوچ" سیستان و بلوچستان تعلق گرفت.
مقام سوم در بخش "ویژه" نیز به "بابک رحیمیان" از هفته نامه "پر سیمرغ" سیستان و بلوچستان، مقام دوم به طور مشترک به "سید حسین طاهری" و "سید حسین زرهانی" از هفته نامه "عیاران" سیستان و بلوچستان و مقام اول این بخش به "عبدالرسول خلیفه" از هفته نامه "ماهرویان" بوشهر اهدا شد.
غرفه های "ماهنامه نگاه روز" از هرمزگان، "هفته نامه پیام عسلویه" از بوشهر، "روزنامه زاهدان"، "هفته نامه پرسیمرغ" و "ماهنامه کودک مسلمان بلوچ" از سیستان و بلوچستان به عنوان غرفه های برتر نمایشگاه سومین جشنواره منطقه ای مطبوعات خلیج فارس انتخاب شدند.
هیات داوران این جشنواره ضمن سپاسگذاری از غرفه خبرگزاری رسا، لوح سپاس خود را به خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز سیستان و بلوچستان به عنوان غرفه برتر اهدا کرد.


 خبرش در ایرنا +

نظرات 7 + ارسال نظر
حسن بردال دوشنبه 23 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 09:11 ق.ظ http://loor.blogsky.com

تبریک بسیار به تو مجید عزیز و بقیه دوستان
با آرزوی موفقیت هایی بیش از پیش

یادداشت های یک خبرنگار دوشنبه 23 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 06:32 ب.ظ http://www.hamzad23.blogfa.com

سلام...خسته نباشین...نمیدونم شمام بودین تو نمایشگاه یا نه ...اما اگه بودین امیدوارم بهتون خوش گذشته باشه.... ...راستی نظرتون در مورد تبادل لینک چیه...

احسان چهارشنبه 25 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 01:48 ق.ظ http://lakposht..blosky.com

سلام وتبریک به تو. مجید گل ایول

[ بدون نام ] چهارشنبه 25 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 12:40 ب.ظ

تتتتتتتتتتتبببببببببببررررررررررررییییییییییکککککککککک
با ارزوی موفقیت های بیشتر ........

م.م چهارشنبه 25 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 12:55 ب.ظ

خبر سمت راست هر 2 لینک را بخونید هر کدام خبری جداگانه اند ولی به هم مربوطند
http://www.vatanemrooz.ir/1388/9/10/VatanEmrooz/301/Page/11/Index.htm
http://www.vatanemrooz.ir/1388/9/24/VatanEmrooz/311/Page/11/index.htm


سالکی دولابی چهارشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 08:47 ب.ظ

جالبه موفق باشی

نبی نیوز پنج‌شنبه 29 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 06:22 ب.ظ http:// nabinews.mihanblog.com

وبلگ خوبی انشالله موفق باشی به امید دیدار در چهارمین جشنواره مطبوعات خلیج فارس اگر تمایل به لینک داری به من اطلاع بده لینکت بکنم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد