جغد بندری
جغد بندری

جغد بندری

پلِ لنگ!

 

این پل تقریبا یک کیلومتری دوراهی درتوجان(45کیلومتری بندرعباس) قرار دارد. سه سال پیش ساخته شده و امسال بعد از بارندگی آذرماه نصف یکی از ستونهایش شکسته و تا امروز که اول بهمن‌ماه بود ترمیم نشده است. کارکنان اداره راه موانعی بر روی پل کار گذاشته اند تا  عبور ماشین‌ها از سمت چپ جاده و پل باشد،که همین موانع نیز چند سانحه به بار آورده است. پل مورد نظر در سال 1385 به بهره برداری رسیده بود.آن هم در جاده‌ای که حکم ورودی سمت شرق بندرعباس را دارد . پل از جمله پروژه‌هایی است که در دولت نهم به بهره‌برداری رسید. و با توجه به تاریخ ساخت آن به نظر می‌رسد اعتبار آن در سفر اول ریس‌جمهور به بندرعباس به تصویب رسیده است. نخستین سفر استانی ریس جمهور به هرمزگان 101 مصوبه  با اعتباری بالغ بر دوهزار میلیارد تومان در پی داشت که 61 مصوبه از آن ماهیت پروژه‌ای داشته است. 94درصد از این پروژه‌ها تا سفر استانی بعدی دولت با هزینه‌ای در حدود 22 هزار میلیارد ریال عملیاتی شد. معاون عمرانی استانداری هرمزگان در دولت نهم در جمع خبرنگاران اعلام کرده بود:10 تیم نظارتی ویژه بررسی روند انجام طرح‌های عمرانی مصوب در سفر اول و دوم هیئت دولت به هرمزگان تشکیل شده و در این بازرسیها تلاش می‌شود تا میزان بیشتری از طرحها مورد بررسی و ارزیابی قرار گیرد. در آن دیدار احمد صادقی وظیفه این ده تیم را بررسی کامل طرح‌های در دست اجرای یک سازمان یا اداره کل بیان داشت و اقدام به بازدید موردی و بیشتر از گذشته از طرحهای عمرانی سایر دستگاه‌ها را از فعالیت‌های مثبت این دولت  خواند.


عکس های بیشتر در ادامه مطلب






نظرات 8 + ارسال نظر
mitra پنج‌شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 10:30 ب.ظ http://www.nicepack.ir

سلام دوست خوب وبلاگت بسیار عالیه اگه بتونی مطالب را زیاد کنی خوبترم میشه

محمد جمعه 2 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 10:29 ق.ظ http://mmoeeni5.blogspot.com

جالب و غم انگیزه

ندای قران جمعه 2 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 10:40 ق.ظ http://www.tahrui.blogsky.com

کسی که در هنگام نماز متوجه شد وضویش ناقص است چکار باید بکند؟

کسی که در نماز جماعت متوجه شد که فرضی از فرائض وضو را فراموش کرده و یا متوجه شد که وضو ندارد، نمازش باطل میباشد. بر او واجب است که از نماز خارج شود و در صورت امکان برای گرفتن وضو بیرون میرود و باید از جلوی نمازگزاری رد نشود و به نماز هیچ یک از نماز گزاران خللی وارد نکند. اما اگر این موارد برایش میسر نبود، بدون نماز خواندن، سرجایش می ایستد تا نماز به پایان برسد و سپس وضوی کامل میگیرد و نماز خود را میخواند. دلیل این گفته نیز قول خداوند است که فرموده: ( یا أیها الذین آمنوا إذا قمتم إلی الصلاة .... ) آیه 6 سوره مائده. همچنین رسول اکرم صلی الله علیه و سلم فرموده: ( الطهور شطر الایمان ) پاکیزگی نصف ایمان است.
سلام برادر گرامی با موضوع واجبات نماز در خدمت شمام منتظر حضور سبزتان هستم

محمد جمعه 2 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 11:30 ق.ظ

http://balatarin.com/permlink/2010/1/22/1924020

تک سبد جمعه 2 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 02:50 ب.ظ http://taksabad.com/

حضور محترم مدیریت سایت
با سلام بدینوسیله اعلام میدارد با توجه به اینکه سایت فروشگاهی ما ( تک سبد ) دارای پیج رنک 5 می باشد با توجه به رنک سایت شمادرصورت تمایل میتوانیم اقدام تبادل لینک بین دو سایت کنیم در صورت موافقت ابتدا ما را با نام فروشگاه اینترنتی تک سبد لینک کنید سپس با (info@taksabad.com) تماس حاصل فرمایید تا ما هم شما را لینک کنیم.همچنین شما می توانید پس از لینک کردن ما با تلفن زیر تماس بگیرید تا همکاران ما شما را لینک کنندتلفن : 09137859141
باتشکر مدیریت سایت فروشگاهی تک سبد

ماهی بالی شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 05:58 ب.ظ http://mahibali.blogsky.com

پیش گویی جغد در روز تولد عمو روباه

لاتیدان شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 07:43 ب.ظ

عجب
عجب

ندای قران یکشنبه 4 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 08:39 ق.ظ http://www.tahrui.blogsky.com

عَنْ أَنَسٍ رَضِیَ اللّهُ عَنهُ قالَ: سَمِعْتُ رَسُولَ اللّهِ یَقُولُ: «قالَ اللّهُ تَعَالَى یَا ابْنَ آدَمَ إِنَّکَ مَا دَعَوْتَنِی وَرَجَوْتَنِی غَفَرْتُ لَکَ عَلَى مَا کانَ مِنْکَ وَلاَ أُبَالِی، یَا ابْنَ آدَمَ لَوْ بَلَغَتْ ذُنُوبُکَ عَنَانَ السَّماءَ ثُمَّ اسْتَغْفَرْتَنِی غَفَرْتُ لَکَ یَا ابْنَ آدَمَ لَوْ أَتَیْتَنِی بِقُرَابِ الأرْضِ خَطَایَا، ثُمَّ لَقِیتَنِی لاَ تُشْرِکُ بِی شَیْئاً لأتَیْتُکَ بِقُرَابِهَا مَغْفِرَةً». رواه الترمذی وقال: حدیث حسن.
از انس رضی الله عنه روایت است‌ که از پیامبر صلی الله علیه و سلم شنیدم می‌گفت‌:" [ الله تعالی گفت: ای فرزند آدم تو هر گاه مرا خوانده باشی و به من امید داشته باشی ترا آمرزیده‌ام - هرچه کرده باشی - بدان اهمیت نمی‌دهم‌. ای فرزند آدم اگر گناهان تو به ابرهای آسمان برسد سپس از من استغفار طلبی ترا بیامرزم و اهمیت نمی‌دهم -‌ برای من مهم نیست - ‌ای فرزند آدم اگر گناهان تو همه زمین را فرا گیرد و به من شرک نورزی همه آنها را از تو صرفنظر می‌کنم‌]"‌. بروایت ترمذی ‌که آن را حدیث “‌حسن” دانسته است‌.
عبدالله بن عباس گفت‌:‌ کسی ‌که پیوسته استغفار کند خداوند اندوههای او را بردارد و او را از سختیها رهائی دهد و آنچنان به وی روزی رساند که به فکرش نمی‌رسد. بروایت ابوداود و نسائی و ابن ماجه و حاکم‌ که آن را صحیح الاسناد دانسته است‌.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد