جغد بندری
جغد بندری

جغد بندری

دو کشته و ده ها مسموم،قربانیان مشروب دست ساز

تراژدی قربانی گرفتن مشروب دست ساز در هرمزگان بار دیگر تکرار شد. این بار هم جوان، این بار هم کشته، و تکرار دیگر باره اش در آینده...

مشروب دست ساز (عرق سگی) دو کشته و چند جوان دیگر را روانه بیمارستان کرد. حادثه در سیرمند یکی از روستاهای اطراف حاجی آباد رخ داد. این در حالی است که سال قبل نیز به دلیل مشابه ی چند جوان بندرعباسی کشته شده بودند یا بینایی شان را از دست دادند. یکی از کشته شدگان حادثه اخیر جوانی 19 ساله که 4 روز پیش فوت شده و جوان 20 ساله دیروز دار فانی را وداع گفت. به گفتی یکی از نزدیکان هر دو جوان چشم هایشان از حدقه بیرون آمده بود و دکتر درمانگاه حاجی آباد هم امیدی به زنده ماندن شان نداشت.

نظرات 5 + ارسال نظر
[ بدون نام ] یکشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 08:47 ق.ظ

1-http://www.isna.ir/ISNA/NewsView.aspx?ID=News-1515992&Lang=P

2-http://www.isna.ir/ISNA/NewsView.aspx?ID=News-1506692&Lang=P

3-http://www.javanonline.ir/PDF/NewsPaper/3083/12.pdf

چوک سرکله(جاسک) یکشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 03:27 ب.ظ http://sarkalapos.blogfa.com

سلام بر عزیز و دوست داشتنی..از امروز چوک سرکله را بزن لینک صفحه خانگی خودت تا اذیت نشی چون با صفحات خانگی شدن هر روز استفتده کن و جایزه بگیر در هر ۹۰۰بازذید ضرر ندار

ارتا یکشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 04:07 ب.ظ http://artazahedi.blogspot

نمیدونم تا کی باید تاوان یک لحظه خوشی رو اینجوری داد.یعنی اینقد خوش گذرونی کردن برامون سخت شده که بادی دست به خود کشی زد؟

ندای قران یکشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 11:16 ب.ظ http://www.tahrui.blogsky.com

پدر مشغول … و مادر سرگردان بازار
مسئولیت تربیت فرزندان با وجود اینکه از اهمیت بالایی برخوردار است ولی امروزه والدین اهمیت چندانی به آن نمی دهند بلکه متاسفانه آنرا در ته لیست کارها ی خود قرار داده اند و به آن بهایی نمی دهند اگر فرصتی پیش آمد شاید چند دقیقه ای فکر و وقت گرانبهای خود را به فرزندان و تربیت آنها اختصاص دهند و اگر نه ….

ادامه ...

[ بدون نام ] دوشنبه 23 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 01:19 ق.ظ http://bandarnews.persiangig.com

وقتی نمی دانند تفریح کردن و خوش بودن یعنی چه. وقتی به نوشیدن این چیزا افتخار می کنند.وقتی نمی دانند و نمی خواهند بدانند.و وقتی که کسی نیست که درس عبرتی بگیرد .بذار یک گرفتاری و مشکل کمتر شود.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد