جغد بندری
جغد بندری

جغد بندری

نوار فروشی

وارد نوارفروشی کنار خانه‌ام می‌شوم. بعد از من مردی وارد می‌شود. مرد بدون در نظر گرفتن نوبت،

مرد: آقا می‌بخشی ...نوار هایده داری؟

مرد نوارفروش: ( نگاهی به من می‌کند و در جواب مرد) کدوم آلبوم شو می‌خوای؟

مرد:‌دو تا از آلبوماشو بده ...فقط یکی همون باشه که می‌گه :(‌ صدایش را صاف می‌کند و می‌خواند ) که امشب شب عشقه  همین امشبو داریم...

در همین حین خانومی جوان  و بلند بالا وارد مغازه می‌شود و به همگی سلام می‌کند. ظاهری آراسته دارد. زن جلو می‌آید

زن: آلبوم سرد سبز فروغ رو می‌خواستم!

مرد مشتری نگاهی به زن می‌کند و نگاهی به فروشنده. فروشنده آلبوم درخواست خانم را به او تحویل می‌دهد و زن با او حساب می‌کند و خارج می‌شود.

مرد مشتری: ( محکم و گستاخ) یه آلبوم فروغ‌ام واسه من بیارین...

مرد نوار فروش:‌ از همین که خانوم گرفت؟

مرد: بله ...از همون...جدیده؟

مرد نوار فروش: چند سالی میشه منتشر شده

مرد:‌ شاد یا  غمگین می‌خونه؟

مرد نوار فروش:‌ غمگین!

مرد :‌ من عاشق غمگین خوندن زنا هستم ...بده بیاد

مرد نوار فروش آلبوم‌های مرد را به او داد...مرد حسابش را پرداخت و خارج شد. نوار فروش نگاهی به من کرد و گفت بفرمائید...من که تازه به خودم آمده بودم  هر چه فکر کردم که چه می‌خواستم جز مایع ظرفشویی چیزی به ذهنم نیامد...گفتم ببخشید ...من عصر خدمتتون میرسم و خارج شدم .

نظرات 9 + ارسال نظر
تاگ هرمزگان چهارشنبه 9 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 01:45 ب.ظ http://taaghormozgan.mihanblog.com/

سلام مجیدجان
جالب بود
خب حالا راستشو بگو چی می خواستی بگیری
نگاه ما به ترجیحاتمان نوعی تقلید کورکورانه است

منصور++ چهارشنبه 9 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 11:13 ب.ظ

سلام و دیگر هیچ.

مگر کجایی که هنوز عصر نوار تموم نشده ؟

وبگرد پنج‌شنبه 10 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 10:54 ق.ظ http://www.bloglist.blogfa.com

نتیجه نظر سنجی در مورد وبلاگ نویسان هرمزگان + ۲۰ لینک از وبلاگ های هرمزگان که تا امروز به روز شده اند.

سیاورشن پنج‌شنبه 10 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 01:18 ب.ظ

همین خارج شدنت منو کشته!

لاتیدان پنج‌شنبه 10 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 07:15 ب.ظ

درود..درودبرداستانک هایت

KIANA پنج‌شنبه 10 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 09:15 ب.ظ

khob u ham migofti ye navare forugham be u bede:D

[ بدون نام ] جمعه 11 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 01:50 ق.ظ

مجید جان دلمون برات تنگ شده یه سری به دوستان قدیم بزن- رفیعی

منصور دریادل شنبه 12 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 02:36 ق.ظ http://mansourdaryadel.blogfa.com/

با سلام و آرزوی پیروزی و سربلندی هر چه بیشتر برای شما

از اینکه نقش یک ویلاگ مستقل و پیشرو در انتقال آگاهی اجتماعی به کاربران را به عهده گرفته اید،متواضعانه از شما سپاسگزارم. بر قرار باشید.منصور دریا دل

27 شنبه 12 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 06:07 ب.ظ http://27photo.blogsky.com

راستش یادم رفت چی می خواستم بنویسم!
اما مرسی

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد