جغد بندری
جغد بندری

جغد بندری

حضور تئاتر کارگاه در فستیوال بین المللی اتاکالاری

گروه تئاتر کارگاه بندرعباس با اجرای سه نمایش در دوسالانه هنرهای حرکتی اتاکالاری ایالت بنگلور هندوستان با دیگر  گروه های تئاتر آسیای جنوب شرقی رقابت می‌کند. نمایش های "کاریزنو"   "مهر"  و "مقاومت" به کارگردانی مجید سرنی‌زاده و بازیگری رضا غریب‌زاده و مجید سرنی‌زاده  پس از شش ماه تمرین آماده‌ی رقابت با دیگر آثار راه یافته به این جشنواره تخصصی است. جشنواره اتاکالاری هند از تاریخ ششم بهمن ماه سال جاری  تا هفدهم همین ماه با محوریت تجربه‌های جدید ، عصر دیجیتالی و هنر مدرن در بنگلور هندوستان برگزار می‌شود. در این جشنواره داوران هلندی ، ایتالیایی ، سویسی ، سوئدی ، لبنانی ، کره‌ای ، هندی و آفریقای جنوبی 13 اثر راه یافته به این فستیوال را داوری می‌کنند. مهراب بهرامی – آهنگساز - مجید کشاورز – طراح لباس ، مسعود میرزایی – نورپرداز ، هما جمشیدی – طراح بروشور  ، شیما علی‌زاده  نقاش – مجید جمشیدی  عکاس و محمد حمزوی  - مسئول تدارکات – از دیگر دست اندرکاران نمایش‌های  نام برده هستند. لازم به ذکر است نمایش‌های راه یافته طی 4 روز با هم رقابت می‌کنند . در حاشیه، کارگاه‌های آموزشی و سمیناری سه‌روزه برای هنرمندان شرکت کننده برگزار می‌شود.

در همین باره

روزنامه ندای هرمزگان +

کاپوچینو با طعم پاییز   +

 سیاورشن  +

نظرات 4 + ارسال نظر
پبمان سه‌شنبه 21 دی‌ماه سال 1389 ساعت 09:23 ق.ظ http://www.eshkat.blogsky.com/

تبریک

ارزوی موفقعیت دارم برای همه بچه ها

بهشب سه‌شنبه 21 دی‌ماه سال 1389 ساعت 10:44 ق.ظ http://behshab.blogsky.com/

به امید موفقیت برای گروه کارگاه
مجید سرنی زاده بازیگری با هوش با پشتکار مثال زدنی است که سال هاست برای فرهنگ و هنر این استان زحمت کشیده است که اگر کمی حمایت شود می تواند یک گروه حرفه ای خوب را مدیریت کند.

رضا غریب زاده بازیگر خوب استان که جوایز بسیاری از را در جشنواره های مختلف کسب کرده با احساس و بدن خوبی که دارد می تواند در این جشنواره نیز بدرخشد.برای هر دوی این عزیزان و گروه آرزوی موفقیت دارم

[ بدون نام ] چهارشنبه 22 دی‌ماه سال 1389 ساعت 08:40 ق.ظ

جالبن بخونش
http://zahramovasagh.blogspot.com
/2011_01_01_archive.html

ورزا مهر شنبه 9 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 07:01 ب.ظ

با آرزوی موفقیت برای تآتر کارگاه و امید نشاط برای تآتر هرمزگان.. کاش پس از بازگشت (بنا به تجربه های تلخ گذشته) برای دوستان حاشیه درست نکنن و مسئولین به جای حمایتی - که نیست ـ به دنبال بهانه هایی نباشن که به عقل جن هم خطور نمی کنه!!

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد