جغد بندری
جغد بندری

جغد بندری

همایش پیاده روی و یک نکته

اگر شما هم عکاسی کردن در سطح شهر بندرعباس را تجربه کرده‌اید حتما با موضوعی که می‌خواهم بگویم روبرو شده‌اید. به نظر بنده بندرعباسی‌ها عموما جلوی دوربین راحت نیستند و ترجیح می‌دهند به صورت اتفاقی هیچ‌گاه جلوی دوربین عکاسی یا فیلمبرداری قرار نگیرند. و اگر هم قرار گرفتند یا صورتشان را برمی‌گردانند یا اگر خانم بودند چادر خود را روی صورت می‌گذارند تا شناخته نشوند. اینکه جلوی صورتشان را می‌گیرند بیشتر جنبه روانی دارد چون هستند کسانی که برقع به صورت دارند و در حالی هیچ عضوی از صورتشان به شکل واضح نمایان نیست و باز هم حاضر نیستند جلوی دوربین قرار بگیرند. یادم می‌آید زمانی که مصفا می‌گفت ما از درون تهی هستیم، هر بار کسی به چشم‌مان خیره شود احساس می‌کنیم همه بدبختی درونمان را می‌بیند، از همه‌ی گذشته تلخ‌مان سر در می‌آورد و به ریش نداشته مان میخندت. امروز در همایش پیاده‌روی بارها و بارها با این جریان تلخ روبرو شدم.

نظرات 5 + ارسال نظر
فاتمه زارع جمعه 1 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 07:24 ب.ظ

چه خوشم هند از این پست چه دلم ایگفت

هلال طلائی جمعه 1 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 10:41 ب.ظ http://www.chukebandar.blogsky.com

با درود به شما.
شما را دعوت میکنم مطلب جدیدی مرا مطالعه کنید.
این نوشته کمی طولانیست، اما فکر میکنم به خواندنش می ارزد.
مایل بودید، آنرا نقد کن.
موفق باشید

علی خطیب یکشنبه 3 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 04:53 ب.ظ

مرسی از این پست

بشاگرد دوشنبه 4 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 11:18 ق.ظ http://www.bashagard88.blogfa.com

سلام....به مطالب خوبی اشاره کردی دوسن من....اره اکثر بندریها اینجورین ( متاسفانه) ای کاش بیشتر در این مورد مینوشتی

[ بدون نام ] دوشنبه 4 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 03:20 ب.ظ

http://www.youtube.com/watch?v=Y4jaeQX3sTM&feature=related

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد