جغد بندری
جغد بندری

جغد بندری

گلشیفته فراهانی به ایران باز می‌گردد؟!

 

اکثر ایرانی‌ها گلشیفته فراهانی دختر بهزاد و خواهر شقایق فراهانی را دوست دارند. او که در اولین تجربه بازیگری‌اش در فیلم  درخت گلابی فوق‌العاده ظاهر شد حالا پس سا‌ل‌ها بازیگری در ایران به خارج از کشور رفته و بیشترین فعالیتش در زمینه موسیقی است. خبرگزاری مهر با درج خبری گفته او به ایران باز خواهد گشت:

 محسن محسنی‌نسب کارگردان سینما از تلاش برای حضور و بازی گلشیفته فراهانی در فیلم "شانه دوست" خبر داد.

محسن محسنی‌نسب در این ارتباط به خبرنگار مهر گفت: این فیلم درباره دو دختر است که در یک روز از زندان آزاد می‌شوند به همین دلیل دو زن در فیلم نقش اصلی و محوری دارند.

وی مدعی شد: مجتبی امینی مدیرتولید "شانه دوست" با گلشیفته فراهانی صحبت کرده، او برای برگشت به ایران تمایل نشان داده و صحبت‌هایی با علیرضا سجادپور مدیر اداره کل نظارت و ارزشیابی ارشاد برای حضور وی در ایران انجام دادیم که ایشان نیز موافقت کردند.

محسنی نسب در ادامه بیان کرد: به همین دلیل منتظر نتیجه نهایی این مذاکرات هستیم تا با قطعی شدن حضور وی دیگر بازیگران را مشخص کنیم. در هر صورت تا هفته آینده این موضوع مشخص خواهد شد. البته برای نقش‌های مرد فیلم نیز گزینه‌هایی چون حامد بهداد و محمدرضا گلزار را در نظر دارم که به زودی نتیجه قطعی اعلام خواهد شد. 

 

منبع: +

نظرات 3 + ارسال نظر
راحیل شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:10 ب.ظ http://khodnevisha.blogsky.com/

اختیار اته. تا رحیم مشایی هه چرا که نه .

lk چهارشنبه 16 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 09:51 ب.ظ

http://www.the-dancecompany.com/

lk چهارشنبه 16 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 09:59 ب.ظ

http://www.trespace.com/

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد