جغد بندری
جغد بندری

جغد بندری

با پول یارانه‌ها چه می‌توان کرد؟

در حال حاضر 72 میلیون و 500 هزار نفر در ایران یارانه نقدی دریافت می‌کنند که سهم هر کدام از این افراد مبلغ 45 هزار و 500 تومان می‌شود[لینک] کل این مبلغ  ۳،۲۹۸،۷۵۰،۰۰۰،۰۰۰ می‌شود. سهم هرمزگان را نمی‌شود دقیق گفت(چون سرشماری جدیدی انجام نشده است). اما با سرشماری که سال ۲۰۰۵ انجام شده می‌شود یک عدد تقریبی گفت. طبق سرشماری سال ۲۰۰۵جمعیت استان هرمزگان ۱۰۶۲۱۵۵بوده؛ با این رشد خوبی که هرمزگان طی این ۱۷ سال گذشته داشته می‌شود گفت جمعیت کنونی هرمزگان حدود ۱۵۰۰۰۰۰ شده است. اگر این فرض را یک واقعیت بدانیم سهم هرمزگان از یارانه‌های نقدی ۶۸،۲۵۰،۰۰۰،۰۰۰ تومان است. به نظر شما با این مبلغ پول؛ چه کارهای بهتری می‌توان برای آبادانی استان و رضایت مردم انجام داد؟

نظرات 5 + ارسال نظر
سهمار چهارشنبه 12 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:19 ب.ظ http://sahmar62.blogsky.com/

متاسفانه مشکل اینجاست که دولت توان مدیریت خودش رو از دست داده .البته این مسئله برمی گرده به سیستم مدیریت جامعه و شاید اگه کادر دیگه ای هم دولت رو اداره می کرد در این زمینه تفاوت عمده ای رو شاهد نبودیم . ...

احسان ن چهارشنبه 12 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 04:55 ب.ظ http://radioehsan.blogsky.com


دیگر سکوت هم کار فریاد را انجام نمی‌دهد

لاتیدان چهارشنبه 12 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 05:49 ب.ظ http://latidan2.blogsky.com/

زیاد شدن نقدینگی در دست مردم بلای جان همگی شده هم تورم رابالاتر برده وهم ارزش پول سقوط کرده البته با کسری بودجه دولت در نیمه دوم سال معلوم نیست که پرداخت آن چقدر دوام داشته باشه

محمد چهارشنبه 12 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:05 ب.ظ

من دولت را دوست دارم . دولت به من پول می دهد . اگر دولت این پول را خرج عمران کند من از کجا بدانم دولت مرا دوست دارد که به او رای بدهم؟

سایه پنج‌شنبه 13 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:22 ق.ظ

به نظر من هر ماه میشه یه کار مفید کرد
مثلا یه ماه بیمارستانها رو تجهیز کنند
یک ماه مدارس و دانشگاهها رو
یک ماه پل به جزیره هرمز بزنند یه ماه هم پل به لافت
یک ماه خیابانها رو درست کنند
یک ماه هم اگه مردم همه راضی بودند تقدیم من کنند که این همه نظر خوب دادم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد