جغد بندری
جغد بندری

جغد بندری

چرا هرمزگانی‌ها قدر نمایندگان‌شان را نمی‌دانند!

 

برخی از همشهریان بی‌انصاف ما که خیلی حسود هم هستند می‌گویند نمایندگان استان به فکر مطالبات مردم نیستند. می‌گویند نمایندگان تنها رای مردم را می‌خواهند. گمانم این مردم صفحه چهارم  روزنامه صبح ساحل یکشنبه بیست آذر را نخوانده‌اند که بدانند این نمایندگان چقدر به فکرشان هستند. و چقدر خودشان را به در و دیوار می‌زنند تا مطالبات مردم حاصل شود. مثلن جناب آقای جباری بزرگوار(نماینده غرب هرمزگان) اعتراض مردم را شخصن به معاون رئیس جمهور منتقل کرده است! و حتا با او دست به یقه نیز شده است! بعد مردم غرب استان همیشه ناراضی هستند که جباری کاری برای ما نمی‌کند. دیگر یک نماینده چقدر می‌تواند برای مردم تلاش کند(خودتان قضاوت کنید). یا جناب آقای آشوری که  همش به فکر مشکل آب و برق مردم است و گفته:‌ مشکل مردم و صنایع استان شوخی بردار نیست! البته این نماینده محترم با کسی دست به یقه نشده؛ ولی خداییش خیلی از اینکه مردم مشکل دارند ناراحت است و به طور جد پیگیر مسائل و مشکلات مردم بی‌چشم و روی استان هست! یا یکی از دلسوزان واقعی این مردم که همیشه درد مردم استان را در مجلس فریاد می‌زند. جناب آقای فرج‌زاده گرامی! او این بار مشکل کم آبی مردم را فریاد زده . گفته:‌ فریاد العطش هرمزگانی‌ها کی به پایان می‌رسد؟! خداییش کی به پایان می‌رسد. من به طور قطع می‌دانم که این تو بمیری از آن تو بمیری‌ها نیست و استاد فرج‌زاده تا مشکل کمبود آب را حل نکند دست بردار نیست. امیدواریم که این نماینده در حین پیگیری کم آبی مردم با کسی خدایی نکرده دست به یقه نشود(آمین). یا یکی از باسابقه‌ترین نماینده‌های استان که اتفاقن روحانی هم هست! او که اصولن صاحب دیدگاه فرا استانی است دیدگاه متفاوتی دارد و مشکل را در جای دیگری یافته است! و او مطمئنن کسی نیست جز حجت‌السلام ذوالقدر! و به شرفم قسم می‌خورم که او خودش بدون اینکه از کسی کمک بخواهد و تنهایی به این نتیجه خاص رسیده است. ذوالقدر فرموده:‌مقصر مسئولین استانی نیستند؛ نگاه مدیریت کلان باید اصلاح شود! (خودتان تا آخرش را بخوانید) چقدر شما نمایندگان به فکر ما مردم بی‌چشم و رو هستید و ما اصلن قدر نمی‌دانیم. تازه برخی که حسودتر از ما بودند می‌گفتند که بخاطر نزدیک شدن به انتخابات است که همه‌ی نمایندگان یک پارچه لب گشوده‌اند. ولی ما که کمتر حسود هستیم می‌دانیم که شما چقدر ما را دوست دارید و بفکر مشکلات همیشگی ما هستید!  

عکس مربوط به صفحه ۴روزنامه شماره ۲۴۰۴ یکشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۰ صبح ساحل است؛از نشریات محلی هرمزگان است.

نظرات 8 + ارسال نظر
فاطیشی! یکشنبه 20 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 03:37 ب.ظ http://fateme.blogsky.com

هوای جنوب میاد از وبت.
ما که اینجا از سرما یخ زدیم
خوش به حالتون!

زیارتی یکشنبه 20 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 11:43 ب.ظ

نماینده میناب جناب میر خلیلی پس از حمله به سفارت انگلیس نطقی در یک ی ازنشریات استان به چاپ رساند و چنان گرد و خاکی کرد که هیچ مقام دولتی تا کنون نکرده است!!
دو روز بعد که اب ها از اسیاب افتاد و معلوم شد برادرها چه گاف بزرگی داده اند اقایان مانده بودند این اگهی تبلیغاتی را چه جور از چشم مردم دور کنند!!
کسانی که نه زمان ونه مکان تبلیغ برای خودشان را نمی دانند و بلد نیستند از حقوق مادام العمر خودشان دفاع کنند چگونه می توانند این هوش را داشته باشند که دفاع به موقع از حقوق مردمشان را تشخیص بدهند؟
واقعا قابل ترحم اند شما زیاد گیر ندهید قربان

لاتیدان یکشنبه 20 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 11:48 ب.ظ http://latidan3.blogsky.com/

خواب نیم روزی قبل از ظهر را در فرهنگ اسلامی قیلوله گویند
قیلوله مستحب است
اگر خودتان اهل قیلوله نیستید
خواهش می کنم اجر دیگران را ضایع نکنید!!

ما اهل قیلوله هستیم؛ قیلوله اهل ما نیست!

هومن دوشنبه 21 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 09:32 ق.ظ

یکی از قشنگ ترین و بهترین پستهات بود چقدر زبان طنز نافذه .سپاس

ناشناس دوشنبه 21 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 12:38 ب.ظ

تازه وقتی یه چیزیو امضاء می کنن دیگه امضاشون پس نمی گیرن و تا آخر پای حرفشون هستن

ایسا/تئاتریکال سه‌شنبه 22 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 09:01 ق.ظ

دست مریزاد. قلمت عالین

دختر جنوب سه‌شنبه 22 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 01:59 ب.ظ

جانا سخن از زبان مامیگویی

مامردم بی چشم رو ایران خیلی زود همه چیز را فراموش میکنیم

احسان ن جمعه 25 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 04:59 ق.ظ


واقعن! مم نون

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد