جغد بندری
جغد بندری

جغد بندری

۲۲ نفر در اثر غرق شدن قایق مسافربری کشته و زخمی شدند



در ادامه عملیات نجات حادثه‌ی غرق شدن سرنشینان شناور اتوبوس دریایی، تا کنون4 نفر از مسافران حادثه دیده  و ناخدای شناور،  زنده به بیمارستان منتقل شده‌اند. در ادامه اظهارات شاهدان، شب گذشته 3 جسد و صبح امروز تعداد 11 جسد از آب خارج شده  و جست و جو  برای یافتن  نفرات باقی مانده همچنان ادامه دارد. سرنشینان شناور یاد شده از خانواده های فرهنگی بازنشسته  بوده اند که برای گردش چند روزه از مشهد به بندرعباس سفر کرده اند. تعدادی از افراد این خانواده ها، برای گردش دریایی، در اطراف جزایر قشم و هرمز اقدام به کرایه اتوبوس دریایی می کنند. این شناور در مسیر بازگشت خود ،در یک کیلومتری مسیر جزیره هرمز به بندرعباس دچار حادثه می شود. پس از رسیدن قایق نجات، ناجی بدون اینکه مسافران را به شناور مطمئن تر منتقل کند ، اقدام به بوکسل شناور می کند. در اثر این اقدام قسمت ابتدایی شناور از بدنه جدا شده و سبب  غرق شدن مسافران می گردد.

نکته قابل توجه این است که، با وجود امکاناتی که در اختیار هلال احمر و اداره بنادر و دریانوردی است ، بیشتر مغروقان توسط مردم منطقه به از آب بیرون آورده شدند.

عکس: مجید جمشیدی

عکس و خبر در SRNNEWS

گزارش تصویری: فارس

عکس در واشنگتن تایمز

خبر و عکس در  آسوشیتدپرس

 خبر آنلاین


نظرات 5 + ارسال نظر
احسان ن یکشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 12:38 ب.ظ http://radioehsan.blogsky.com


ایسا/تئاتریکال دوشنبه 3 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 07:52 ق.ظ

روحشو شاد. و روسفیدی به همه مسئولین امدادی.

. دوشنبه 3 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 10:30 ق.ظ

شایع شده قرار است کیانوش جهانبخش را از ریاست انجمن موسیقی کنار بگذارند و دوبار توحدی را رئیس کنند .
جالب است از بین روسای انجمن های هنری که زمان امیرزاده به این سمت رسیدند به جرات می توان گفت تنها کسی که توانست تغیراتی اساسی در عملکرد انجمنش ایجاد کند کیانوش جهان بخش بود .
آن وقت معلوم نیست بر چه اساسی قرار است دوباره توحدی و گروه نغمه که همه موسیقی هرمزگان در گروه خودشاتن خلاصه کرده بودند سر کار بیاورند .
این عمل از یک مدیر کل روحانی جالب تر است که هنرمندی را که شناخته شده است و به قول معروف بچه مثبت و خودی کنار بگذارد و کسانی را که افتخارشان این است که پیش از انقلاب در فلان کاباره موزیک اجرا کرده اند و دست فلان کسک را بوسیده اند را روی کار بیاورد .
خب وقتی معاون فرهنگی آدم انوشیروان پیشدار باشد که در واقع مصوب هفتاد درصد از دردسر های امیرزاده بوده این مسائل اصلا تعجبی ندارد .
فکر می کنم تا دیر نشده باید یه کاری کرد و این آقای مردی زاده رو باشد روشن کرد تا کلاه گشادی سرش نرفته او دو باره موسیقی هرمزگان 20 سال به عقب بر نگشته........

جاشک دوشنبه 3 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 01:23 ب.ظ http://jashkesabz.ir

سلام ...نجات و غریق ما در واقع همانا جسد جمع کنانی هستند که بعد از حادثه برای جمع آوری اجساد به محل سرازی میشوند..درود بر گروه امداد ما..و تسلیت بر یکایک خانوانده های داغداری است که عزیزانشان قربانی اهمال ناخدا از یکسو و ازسویی گروه امداد ما شده اند...

هیشکی سه‌شنبه 4 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 10:55 ب.ظ http://www.payfat15.blogfa.com

سلام
قبل از هر چیز به نوبه خودم تسلیت میگم به خانواده های جان باخته گان این سانحه تلخ>>>واقعا چقد راحت با جون مردم بازی میکنن...

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد