جغد بندری
جغد بندری

جغد بندری

چگونه 20 دقیقه موی تنم سیخ ماند!

 

همیشه شنیده بودم وقتی قرآن را با صدای خوب بشنوی عاشقش می‌شوی. از آنجایی که من به همه چیز بدبین هستم هیچ وقت چنین حرف‌هایی را باور نکرده‌ام و نمی‌کنم! دیروز صبح سی‌و‌چهارمین دوره جشنواره قرآن[+] بود که از یک قاری مصری هم دعوت کرده بودند تا در مراسم افتتاحیه کمی قرائت قرآن کند. قبل از اینکه میکروفن را به قاری مصری بدهند حسینی وزیر ارشاد؛ عزیزی استاندار و چند مسئول دیگر سخنرانی کردند و در سالن اداره برق هرمزگان همه‌ای بود. اما به محض اینکه قاری مصری شروع به تلاوت قرآن کرد همه سالن گوش بود! همه می‌خواستند بشنوند. حتا من! من علاوه بر اینکه می‌خواستم بشنوم همه موی تنم سیخ شده بود. خیلی وقت بود که موسیقی نشندیده بودم که قدرت سیخ کردن موی تنم را داشته باشد! 20 دقیقه خواند و بعد از گذشت 24 ساعت،وقتی به آن لحظه فکر می‌کنم موی تنم سیخ می‌شود. صدای فوق‌العاده قاری مصری کمی مرا اهلی کرد. همه گوشم را به صوتش سپرده بودم و دلم نمی‌خواست هیچ عکسی بگیرم. من عاشق نشدم اما کمی نگاهم تغییر کرد.

نظرات 3 + ارسال نظر
ایسا/تئاتریکال چهارشنبه 26 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 10:59 ق.ظ

من این حس رو وقتی دوره آموزشی سربازی رو طی میکردم بهم دست داد. من بیخود شده بودم.نه از صوت. بلکه از چینش کلمات که آهنگ غریبی رو می ساخت و من از لذت و سردرگمی لذت بخش لبخند میزدم. باز هم دلم تنگ شد.

دلتنگت ام ایسا

رامی رفیعی پنج‌شنبه 27 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 01:16 ق.ظ

درود
دقیقا همین احساسی که شما فرمودید را من امشب تو مسجد جامع بستک با صوت همان قاری (محمود شحات انور) تجربه کردم...
رفته بودم عکاسی اما عکس شدم..!

درود بر رامی عزیز
واقعن بی نظیر بود

دربه پنج‌شنبه 4 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 03:54 ب.ظ

سلام کاش لینک دانلودش رامیذاشتی تا ما هم استفاده می کردیم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد