جغد بندری
جغد بندری

جغد بندری

نفرات برتر هفتمین جشنواره اردیبهشت هرمزگان


در بخش مسابقه عکس مستند جشنواره نفرات زیر از سوی هیئت داوران شایسته دریافت لوح تقدیر شدند: بهنام صدیقی از مازندران، کبری پیشکار از هرمزگان، ابراهیم حصار از جزیره کیش، حمید سبحانی از خراسان رضوی و سید علی هاشمی از هرمزگان.

اما نفرات اول تا سوم بخش عکس مستند عبارتند از: اسماعیل جاشویی از بوشهر رتبه نخست، جاوید خدمتی از اردبیل رتبه دوم و امیر مینابیان از هرمزگان رتبه سوم.

در بخش مسابقه عکس خلاقانه جشنواره نفرات زیر از سوی هیئت داوران شایسته دریافت لوح تقدیر شدند: میلاد حدادیان از خراسان رضوی و فرانک فریدونی از خراسان رضوی.

نفرات اول تا سوم بخش عکس خلاقانه عبارتند از: سید مجتبی خاتمی از خراسان رضوی و علیرضا میرزایی از آذربایجان غربی رتبه اول مشترک و میعاد آخی از خوزستان رتبه سوم.

برگزیدگان بخش مسابقه استانی فیلم جشنواره اردیبهشت

در این بخش لوح تقدیر بهترین تصویربرداری به سروش مهدی فر برای فیلم هرشب اهدا شد و جایزه بهترین تصویربرداری جشنواره به عبدالحسین رضوانی برای فیلم گفتگوی منتشر نشده اهدا شد.

در بخش مسابقه استانی جایزه بهترین صدابرداری و صدا گذاری به ام البنین مقدم زاده و علی ابوالصدق برای فیلم هرشب اهدا شد.

همچنین لوح تقدیر بهترین فیلم داستانی به فیلم گفتگوی منتشر نشده به کارگردانی مرتضی نیک نهاد اهدا شد.

در این بخش جایزه ویژه بهترین تصویربرداری فیلم مستند به داود مرزی زاده برای فیلم مشتا اهدا شد.

اما در بخش مسابقه ملی فیلم جشنواره جایزه بهترین تحقیق و پژوهش به فیلم دزدان دریایی به کارگردانی حسن نوروزی اهدا شد و هیئت داوران در سایر بخشهای مسابقه ملی هیچ فیلمی را شایسته دریافت جایزه ندانست.

همچنین جایزه ویژه زنده یاد کورورش گرمساری برای ساخت بهترین مستند مردم نگارانه در مجموع دو بخش به فیلم برزه به کارگردانی یوسف محمودپور از استان هرمزگان اهدا شد.


عکس: امیرحسین خورگویی

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد