جغد بندری
جغد بندری

جغد بندری

کنسرت بنیامین در بندرعباس و چند چرای کلفت!

 
کنسرت بنیامین بهادری ۱۳ آبان در تالار آوینی بندرعباس برگزار شد. استقبال خوبی از این کنسرت شده بود. اما  اگه از روی بدشانسی  دو نفری می رفتی کنسرت، حداقل ۹۰ هزار تومان بابت دیدن کنسرت پیاده می‌شدی! (چون می‌گفتند بلیط صف مقدم ۶۰ تومنه)
من سانس دوم در حالی وارد سالن شدم که هر ۷۰۰ صندلی آوینی پر بود(البته اگر واقعن ۷۰۰ صندلی داشته باشه) و نزدیک به ۵۰ نفر خوشحال و راضی در راه‌روهای سالن ایستاده کنسرت را می‌دیدند.
اولین چیزی که ذهنم را به خود مشغول کرد اینکه چرا؟! البته چراش به این کلفتی نبود؛ گفتم یکم چراش رو چاق کنم تا جالب‌تر بشه. اما واقعن چرا...
۱: چرا مردم حاضرند ۴۵ هزار تومن خرج ایستاده تماشا کردن کنسرت بنیامین کنند؟!
۲: آیا بنیامین خیلی بزرگ‌تر از باقی کسانی بود که در این سالن اجرا داشتند؟!
۳: بنیامین چگونه بالای ۱۰۰ دقیقه تماشاگرش را راضی و خوشحال نگه داشت؟!
۴: و چراهایی که شاید شما به ذهنتان برسد... 
۵: هر ۴ گزینه صحیح می‌باشد
عکس: مجید جمشیدی
پی نوشت: می گفتند فیمت بلیط بین ۶۰ تا ۴۰ هزار تومن فروخته شده
نظرات 6 + ارسال نظر
ماهی بالی دوشنبه 15 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 07:33 ق.ظ http://mahibali.blogsky.com

از دوستی شنیدم در سالن بلیط ها رو به صورت بازار سیاه صد هزار تومان می خروختند.

بعضی اصلن به فکر قیمت نبودند فقط می خاستن بنیامین رو ببینند و عکسی باهاش بندازند...

بهشب دوشنبه 15 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 09:03 ق.ظ http://behshab.blogsky.com/

بنیامین خوشتیپ این یکی از دلایلی است که خیلی ها را به سالن می کشاند.مثلا بهرام رادان در هر تئاتری بازی کنه سالن همیشه پر است.اگر چه خیلی ها هم از ترانه های رومانتیک او لذت می برند.رده سنی ۱۷ تا ۲۳ سال

بله. مسلمن یکی از دلایل این استقبال همین بود...
البته من هم که 14 سالمه باید اعتراف کنم از برخی کارهاش خوشم میاد..

بیتا دوشنبه 15 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 02:00 ب.ظ

اگه دست خودم بود هر 2 سانس کنسرت رو میرفتم
بنیامین با خییییییییییییییییییییییییییییییییییلی ماهه

طناز سه‌شنبه 16 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 08:00 ب.ظ http://www.sunyavareh.blogfa.com


واقعا چرا خو؟؟
ما اینقد از همین چراها دورو برمون داریم که ....

عابس پنج‌شنبه 18 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 11:27 ق.ظ

بنیامین همچین خوشتیپ هم نیست که میگند و البته لباساش اصلا جالب نبود . محسن یگانه بابک جهانبخش کارهای موفق تری دارن اونا هم سولدات کردند . بنیامین ... نه
درکل مردم ما خسته و افسرده هستند برا فرار از مشکلات میان کنسرت و این خیلی خوبه

علی پنج‌شنبه 18 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 11:36 ق.ظ

من کنسرتهای زیادی رفتم بخصوص خواننده های لس آنجلسی که صدا و اجراشون قابل قیاس با اینا نبود البته کاری به رقصنده ندارم ، شهره غول صحنه هاست اما افشین هم عالی بوده ،بابک جهانبخش یکی از بزرگانه موزیک ماست ایشون رفتن سالن کارگر اجرا کردند که اصلا صدا واضح نبود با اینکارش توهینی به بندری ها بود ومردم الکی حول بودند و سوت میزدن اینجور اجراها زیاد دیدم تو بندر اما چون مردم ما کنسرتهای خوبی ندیدن به همین کارگران قانعند . بنیامین شاید به خاطرش سبک و استایلش سولد اوت کرده

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد