جغد بندری
جغد بندری

جغد بندری

"روزون رفته" ی ناصر منتظری منتشر شد


آلبوم "روزون رفته" ی ناصر منتظری منتشر شده است.  این آلبوم قرار بود بهار 1391 منتشر شود که به دلیل موانعی انتشار نیافت. حالا پس از 18 ماه این آلبوم را به صورت محدودی منتشر شده که علاقه مندان می توانید این آلبوم شنیدنی را از فروشگاه آرموس تهیه کنید. نشانی فروشگاه آرموس: بندرعباس، گلشهر شمالی، مجتمع تجاری اوقاف، فاز یک، پاساژ آسمان، نوشت افزار آرموس

 ترانه‌های این آلبوم همگی از سروده های منصفی است. ترانه‌هایی که در بستر خود دغدغه‌های اجتماعی این جغرافیا را بازگو می‌کند و آرام و ساده از تنهایی انسان معاصر با تو سخن می‌گوید, بی‌آنکه شعار زده شود سیاست را به چالش می کشد و جهانی آرمانی را برایت به تصویر می کشد و در خلوت‌های عاشقانه‌اش تو را مهمان می‌کند. کسانی که ترانه‌های آشنای منصفی را شنیده‌اند وقتی با ترانه‌های آلبوم "روزون رفته" برخورد می‌کنند متوجه یک رشد مثال زدنی در ترانه‌سرایی منصفی خواهند شد. می‌شود گفت تمامی ترانه‌های انتخاب شده در محدودی زمانی می‌باشد که ترانه‌سرا دارای جهان بینی خاص خودش است و سرایش زلالی دارد.

ناصر منتظری، منصفی را خوب می‌شناسد. این را می‌شود از آهنگ‌سازی که برای این ترانه‌ها داشته فهمید. کاملن هوشمندانه و دقیق روی آهنگ‌ها کار شده بدون آنکه چیز اضافه‌ای در کار باشد. به همان گیرایی و سادگی که خود منصفی می‌ساخت. در این آلبوم از برخورد حرفه‌ای آهنگساز در ترکیب موسیقی جز و فلامنکو، با ترانه‌هایی بندرعباسی لذت خواهید برد. "روزون رفته" اولین آلبوم رسمی ناصر منتظری است که هشت تراک دارد. خوانندگی، آهنگ‌سازی و تنظیم موسیقی را خود منتظری انجام داده و حسین کمانی و محمد آزمند با او همکاری نزدیکی داشته‌اند.
نظرات 1 + ارسال نظر
کانون وبلاگ نویسان استان هرمزگان سه‌شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 01:49 ب.ظ http://kwh.blogfa.com

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت دوستان وبلاگ نویس و فعالان فضای مجازی
لطفا در صورت امکان مشخصات زیر را جهت ذخیره وبلاگتان در فضای مجازی استان ومؤسسه جوان ایده هرمزگان برای ما تا 15 شهریورماه به وبلاگ کانون یا ایمیل(hormozganveb@chmail.ir (ویا به شماره پیامک(30004531) ارسال نمایید.
هدف ما از اینکار اطلاع رسانی به وبلاگ نویسان،ارسال پیامک و ایمیل از خبرهای مهم استان،اطلاع رسانی در خصوص برگزاری مسابقات وبلاگ نویسی که در استان و کشور برگزار می شود،اطلاع رسانی جهت برگزاری همایشهای وبلاگ نویسان استان و ... می باشد.
لطفا در این خصوص همکاری لازم را با کانون وبلاگ نویسان استان هرمزگان در راستای بالا بردن رتبه وبلاگ نویسی و فعالیت در فضای مجازی استان را داشته باشید.
از حسن همکاری شما نهایت تشکر را دارم.
نام ونام خانوادگی
آدرس وبلاگ
ایمیل و شماره تماس
نام شهرستان
زمینه فعالیت در وبلاگ(مثلا:فرهنگی/اجتماعی/سیاسی/اقتصادی/...

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد