جغد بندری
جغد بندری

جغد بندری

شروع با شکوه


نمی توانم خوشحالی خودم رو پنهان کنم. من چند روزه که خوشحالم! نه اینکه دولت تدبیر و امید اومده سر کار. نه اینکه ظریف با کری دیدار کرده و روحانی با اوباما تلفنی صحبت کرده. بخاطر این صحبت ها نیست. چیزی که منو این روزها خوشحال کرده چیزی که چند روزه حس ش میکنم. اینکه مردم شهرم به یک بلوغ مفید رسیدند. نمی دونم اسمش رو چی میشه گذاشت. بلوغ اجتماعی، بلوغ سیاسی یا چیزی شبیه به این... مردم من روحیه مطالبه گری پیدا کردند. هرمزگان و این طرح جداییش باعث شده مردم به خودشون بیان. که اگه واسه چیزی که می خوان انرژی و وقت نزارند از دستش می دن. یادمه زمانی که سردار رشید یک بار این حرف زد و هیچ واکنش جدی از طرف مردم صورت نگرفت. فقط چند هنرمند بودند که با نوشتن مطالب اعتراضی باعث شدند سردار رشید در روز اول هفته دفاع مقدس سال 90 به بندرعباس بیاید و از مردم هرمزگان بخاطر اظهار نظرش پوزش بطلبد[لینک] حالا اما موضوع فرق دارد. توده مردم اند که پیگیر مطالبات خود هستند و این یک شروع با شکوه است. امیدوارم این روحیه درون همه مردم هرمزگان رشد کند تا مثل سابق حقی از آنها ضایع نشود.

عکس مربوط به اعتراض مردم بندرعباس به طرح جدایی بخش هایی از هرمزگان در نماز جمعه 19 مهر 1392 است.

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد