جغد بندری
جغد بندری

جغد بندری

حاشیه جلسه تودیع و معارفه شهرداری بندرعباس

امروز جلسه تودیع معارفه شهرداری بندرعباس بود. در مورد این جلسه که خبرگزاری ها و رسانه ها به آن به صورت مفصل خواهند پرداخت. اما نکته ای که توجه مرا به خود جلب کرد دفترچه "عوارض و بهاء خدمات و سایر در آمد های عمومی" بود که بین حاضرین جلسه آن را پخش کردند. دفترچه ای که نقشه از هرمزگان را روی جلدش چاپ کرده بودند و اسمی از گاوبندی نبود. اگر در ایامی دیگری این مسئله پیش می آمد خیلی اهمیتی نداشت اما چرا در این ایام که همه تمرکز مردم روی این نقطه از استان است شهرداری چنین کاری را می کند جای سئوال دارد. این مجله را مسئولین پیشین شهرداری به چاپ رسانده اند و باید پاسخگوی آن هم باشند. آقای سلطان پور شهردار بندرعباس، آقای ابوالپور مسئول روابط عمومی شهرداری بندرعباس و آقای ارجمند به عنوان سرپرست 50 روز گذشته شهرداری بندرعباس کسانی هستند که مستقیمن روی چاپ این نقشه ی ناقص نقش داشته اند.

نظرات 3 + ارسال نظر
زهرا دوشنبه 6 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 03:05 ب.ظ

خواهش می کنم این مطلب را درج کنید تا شاید به مشکلات ما هرمزگانی ها رسیدگی شود

نامه یک مادر مسئولین :
همه می دانیم درد ما هرمزگانی ها فقط وفقط مشکل الحاق گاوبندی نیست مشکل خیلی خیلی عمیق تر از الحاق گاوبندی است .از جمله این دردها چپاولگری هایی است که سالهای اخیر خیلی ساکت وبی سرصدا بدون اطلاع مردم در مورد مس فاریاب و فولاد هرمزگان و صنایع غرب استان و…صورت گرفت که به دنبال آن نیروی بومی ما بیکار شد وغیر بومی ها جای هرمزگانی ها را گرفتند وتنها چیزی که گیر مردم بومی آمد دود وآلودگی وبیماریهایهای ناشی از آلودگی کارخانه هابود...
چپاولگری ها در کیش وقشم که هم اکنون حیات خلوتی شده برای بعضی متمکنین غیر بومی …..
چپاولگری در بودجه های استان :اختصاص بودجه استانمان به استانهای دیگر به عنوان مثال یکی از استاندار های پیشین ( استاندارغیربومی )بودجه استان را دودستی تقدیم اصفهان کرد و به جای رفع گوشه ای از زخم های استان محروممان آن بودجه به اصفهان برده شد وتبدیل به پارک بزرگی شد تا یک پارک دیگر بر صدها پارکی که اصفهانی هاداشتند اضافه شود در حالی که ما بندرعباسی ها در آن زمان فقط پارک دباغیان را داشتیم …
هم اکنون تمام محلات قدیمی بندرعباس که عموما بومی هستند و۸۰درصد بومی ها در این محلات زندگی می کنند در اسف ناکترین وضعیت ممکن بدور از امکانات شهری (امکانات این محله ها به اندازه امکانات کوره دهات های فارس هم نمی رسد )با محرومیت بسیار شدید بدون حتی یک خیابان کوچک در محله زندگی می کنند محلاتی مثل محله نایبند جنوبی کمربندی سیم بالا شهناز و… کافی است سری به این محلات بزنید ….
به دلیل همین محرومیت ها ست که مردم هرمزگان نتوانسته اند به خوبی پیشرفت کنند و زبان گفتار مشکلات را نداشته باشند ….
به نظر می رسد * بعضی ها * از پیشرفت کودکان هرمزگانی واهمه دارند که نکند همین پابرهنه گان اگر روزی محرومیت هرمزگانی ها برداشته شود (تحریم ها یشان لغو شود) همین کودک هرمزگانی در کنار امکانات براحتی درس بخواند پیشرفت کند وخدای ناکرده زبان صحبت وگلایه در بیاورد حق خواهی کند وبرای ما شاخ شود وما نتوانیم به اهدافی که در سر داریم برسیم …ماشدیم مثل آن فلسطینی مظلوم که ازهر طرف توسط (….)محاصره شده ایم هرروز شاهد زورگویی بیشتری هستیم هر روز محرومیت جدیداعمال میشود وبا هر ترفندی شده جلوی پیشرفت فرزندان این مرز وبوم را میگیرند …….

ماه هرمزگان دوشنبه 6 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 10:18 ب.ظ http://minabi123 blogfa.com

چرا البدر ... در ماه هرمزگان

احسان رضائی سه‌شنبه 7 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 01:22 ب.ظ http://goojegeno.blogsly.com

از ماست که بر ماست

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد