جغد بندری
جغد بندری

جغد بندری

چرا شهردار بندرعباس نشان خادمی حضرت معصومه(س) را دریافت کرد؟!


وب سایت شهرداری بندرعباس خبری با عنوان "شهردار بندرعباس نشان خادمی حضرت معصومه(س) را دریافت کرد" را منتشر کرده است. 

بعد مطالعه خبر فکر کردم دقیقن منظور از "حمایت های ویژه شهردار" و "نگاه بسیار ویژه" چیست؟!

بخشی از خبر را در ادامه بخوانید: 

به گزارش روابط عمومی و امور بین ‌الملل شهرداری بندرعباس، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی لبخندان، دبیر سومین همایش کریمه اهل‌بیت(س) که روز گذشته با حضور امام ‌جمعه موقت تهران در بندرعباس برگزار شد، اظهار کرد: خدمت به اهل ‌بیت(ع) یکی از موضوعاتی است که در ترویج فرهنگی غنی اسلامی تأثیر بسزایی دارد.

وی با تقدیر از حمایت‌های شهرداری بندرعباس به دلیل مشارکت و حمایت از برگزاری برنامه‌های مذهبی و اعتقادی، تصریح کرد: خوشبختانه شهردار بندرعباس نگاه بسیار ویژه‌ای به برنامه‌های اعتقادی دارد.

دبیر سومین همایش کریمه اهل ‌بیت(ع) با اشاره به اینکه نشان خادمی حضرت معصومه(س) به پاس حمایت‌ها، از سوی تولیت آستان این بزرگوار به شهردار بندرعباس اهداء شده است، گفت: امیدواریم در آینده نیز شاهد حمایت‌های ویژه شهرداری بندرعباس در بخش‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی و اعتقادی باشیم.

نظرات 1 + ارسال نظر
فرناز چهارشنبه 20 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 04:01 ب.ظ

خوب معلومه حمایت ویژه چیه
حمایت ویژه رو اقای امینی از اقای لبخندان در زمان تصدی لبخندان در پست معاونت پرورشی ناحیه دو انجام دادن که ایشان معاون پرورشی غایب در اکثر جلسات بود اما هیچکس بر ایشون خرده نمیگرفت وقتی هم اقای امینی شد فرماندار سفارشش رو ویژه به جانشین خودش اقای عید زاده کردن و این اقای لبخندان با حضور نامریی خود موند تا زمان بازنشستگی و کارهاش بر دوش کارشناس مسئولش بود
به این میگن حمایت ویژه که حالا با الصاق یک مدال بر سینه شهردار قدردانی میشه

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد