جغد بندری
جغد بندری

جغد بندری

کتاب "بی شکر، بی قند" مجموعه غزل های فهیمه نظری به چاپ رسید

کتاب "بی شکر، بی قند" مجموعه غزل های فهیمه نظری توسط نشر داستان سرا به چاپ رسیده است. کتاب "بی شکر، بی قند" دارای 30 غزل است که حاصل عمر شاعری این بانوی 30 ساله هرمزگانی است. 

اولین کتاب فهیمه نظری را می توانید از کتاب فروشی های سطح شهر با قیمت 6000 تومان تهیه کنید و از خواندنش لذت ببرید. 

وبلاگ فهیمه نظری [ + ]


شعر "بی شکر، بی قند" 

همه فکر چشم هام این بود که به هر حیله و به هر ترفند

 بخورد با نگاه تو پیوند چشم های تو را به دست آرند

سوز بهمن از آن شب سرما ، غرق آغوش تو در آن گرما

من که در خواب هم نمی دیدم چای و قلیان با تو در دربند

دودهی محو و محوتر می شد،لحظه های من وتو سرمی شد

 دردلم گفتم:« آه اگر می شد...»،باچه دلشوره ای زدم لبخند

چه برنده شوم چه بازنده ، من لجوجم تو هم که یکدنده

 من به فکرم بگو در آینده می شود از دلت مگر دل کند؟

زندگی باتو گرچه شیرینست،بی تو هم هست زندگی اینست

 باز با میل می توان نوشید قهوه و چای بی شکر بی قند


نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد