جغد بندری
جغد بندری

جغد بندری

بازی گردشگری

هرمزگان استان وسیعی نیست اما به لحاظ فرهنگی و  آب هوایی مناطق مختلفی دارد که شاید خیلی ها از هم استانی ها از آن بی خبر باشند. 

به روزهای پایانی سال و تعطیلات نوروز نزدیک می شویم. پیشنهاد می کنم هر کدام از دوستان وبلاگ نویس که منطقه کمتر دیده شده ای در استان سراغ داشتند را معرفی کنند و اگر تصویری ازآن محل در اختیار داشتند منتشر کنند تا دوستانی که قصد سفر استانی دارند بتوانند انتخاب مناسب تری داشته باشند.

 خودم گاوبندی رو به عنوان جایی که خیلی از هم استانی ها به اونجا سفر نکردند رو انتخاب کردم و معرفی می کنم. 

از چند دوست وبلاگ نویس دعوت می کنم در این بازی وبلاگی شرکت کنند: 

رادیو مونا | مونا نحوی

رادیو احسان | احسان نفیسی

پرپروک| روح اله بلوچی

آبی صورتی | ادریس سعیدی

اَفتو | سالم توکلی

سَهمار | مجید سرنی زاده

گوج گنو | احسان رضایی

چای دارچین | ماندانا لیاقت

لاکپشت | احسان شهریاری



عروسی در گاوبندی (مراسم سر تارشون)


قلعه نصوری در گاوبندی


نمایی از شهر گاوبندی


میدان شهر گاوبندی


خیابان اصلی شهر گاوبندی


ساحل تِبن در گاوبندی


مزارع گاوبندی







نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد