جغد بندری
جغد بندری

جغد بندری

به مناسبت روز دانشجو

• چند وقت بود که در پی مجالی بودم تا در مورد دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر بندرعباس چیزی بنویسم. دانشگاهی که در حال حاضر فقط در مقطع کاردانی دانشجو می پذیرد و دو سال بیشتر قدمت ندارد. از نظر من این رویداد یکی از بزرگترین اقدامات فرهنگی هرمزگان است که به کوشش یکی از هنرمندان با سابقه هرمزگان یعنی مهدی عطایی دریایی اتفاق افتاد...

• ما (هرمزگانی ها) در هر دوره ای به لحاظ فرهنگی غنی و از لحاظ ساخت هنرمند همیشه یکی از پیشروهای کشور بوده ایم. اما هیچگاه کسی موسیقی "لیوا"ی ما رانت نکرد تا حالا نفس های آخرش را می کشد. هیچکس نمایش "شوشی" های ما را تبدیل به یک درام قدرتمند و تاثیرگذار نکرد و از آن یک کتاب نساخت...

• اتفاق بعدی که پس از تاسیس این دانشگاه افتاد این بود که اکثر هنرمندانی که تحصیلکرده رشته های هنری بودند و در هنرستان ها تدریس می کردند به عنوان استاد در این دانشگاه مشغول به تدریس شدند. ما در این دانشگاه به طور هم زمان استاد و دانشجوهای حرفه ای پرورش می دهیم که در آینده حرفهای زیادی برای گفتن دارند. در این دانشگاه هنرمندان سرشناس و با سابقه هرمزگان حضور دارند که می توانند با تعامل با اساتید تحصیلکرده، آینده ی نامعلوم فرهنگ این خاک را نجات دهند...

• روز دانشجو را به همه ی دوستان دانشجو ام تبریک می گویم.

پی نوشت: عکس مربوط به بخشی از دانشجوهای رشته بازیگری دانشگاه فرهنگ و هنر واحد بندرعباس است.

نظرات 2 + ارسال نظر
من یکشنبه 16 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 10:13 ق.ظ

آخه تو چطور دانشجویی هستی که هنوز نمی دانی کارشناسی هم در دانشگاهی که درس می خوانی هست برادری من دوست خود من در رشته کارشناسی امور فرهنگی در همان دانشگاهی که تو ادعا کردی فعلا در مقطع کاردانی دانشجو می پذیرد قبول شده است!!!!

البته من اونجا دانشجو نیستم، ولی تا جایی که اطلاع دارم فعلن تا مقطع کاردانی دانشجو می پذیرند...
ممنون از توجه تان :)

من یکشنبه 16 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 04:28 ب.ظ


اطلاعاتتان اشتباه است

حق با شماست. این دانشگاه دو رشته در مقطع کارشناسی دارد!

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد