جغد بندری
جغد بندری

جغد بندری

بلاگرهای هرمزگان

وبلاگ نویسی در هرمزگان یه زمانی حرفی برای گفتن داشت اما امروز نه طرفدار زیادی داره و نه حرفی برای گفتن. اما هر چیزی که هست یه وقتی بعضی ها آدم ها دغدغه نوشتن داشتن و حالا ندارند... دلایل متعددی باعث شده که بلاگ نویسی این منطقه رو به افول بره. از فشار دستگاه های امنیتی گرفته تا هجوم کاربران اینترنت به فیسبوک و تویتر... همه همه باعث شدند که صفحات وبلاگ روز به روز بازدید کننده هاشون رو از دست بدند و بلاگر ها هم انگیزه ی به روز کردن این صفحات!
زمانی وبلاگ نویس ها، بیشتر اخبار مهم استان رو پیش از رسانه های دیگر  در این وبلاگ منتشر می کردند و کلی هم باز خورد داشت. اما خودم هم به عنوان کسی که 7 سال این صفحه [جغد بندری] رو بروز می کنم الان انگیزه ی نوشتن ندارم. دلیل ش هم برام خیلی روشن نیست...

نظرات 7 + ارسال نظر
محمد اکبری زاده کهتکی پنج‌شنبه 27 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 07:29 ب.ظ http://oneshut.loxblog.com

این نیز بگذرد.....
همه چیز درست می شه
یه روز خوب میاد....

با سلام و با امیذ به اینکه انگیزه قوی برای وبلاگنویسی پیدا کنی

دوست خوبم، بخشی از مشکلاب و سدهای سکندری که در مسیر وبلاگ نویسی با انگیزه و هدفمند که بارقه ای از طرح موضوعات اجتماعی داشته باشد را بر شمردی. دوست نازنیم بی تردید خوب واقفید که تا حال که ما با هم درددل می کنیم ، در همین مملکت آقا امام زمان و آزاد ترین و پاک ترین دولت و نظام روی کره ارض !!! چندین نفر از دوستان دوست داشتنی ، اندیشمند و آزاد اندیش وبلاگنویس ما جان پاکشان را در این راه فدای آزادگی و انسانگرایی خود نمودند و به سروهای آزاده ای بدل شدند که یاد گرامی شان همواره در ذهن و اندیشه ما جاودانه خواهد بود. بقول شاملو سترگ ،

آه اگر آزادی سرودی می خواند
کوچک همچون گلوگاه پرنده ای

در آرادی و غم نان نداشتن است که استعداد و. توانمندی ها شکوفا می شوند، نیازی که بسیاری از انسانها فقدان آنرا هر لحظه احساس می کنند. در انتها آرزوی سربلندی و انگیزه و رویاهای بزرگ برایت دارم.

به یار آر، عموهایت را می گویم
از مرتضی سخن می گویم .

شاملو

فرشته مرگ شنبه 29 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 01:22 ق.ظ

سلام حرف دلمو زدی من تاحالا مقاومت کردم دربرابررفتن از وب خودت خوب میدونی من یکی از اوناییم که از اولی که تب وب همه رو گرفت منم گرفت ولی این تبو دوست داشتم چون بروز بودم از همه لحاظ هم اخبار و اطلاعات عمومی هم حال احوال بچه ها بخصوص هنرمنداش اما الان چی دنیای مجازی که همه خودشونو شاهش میدونن به چه روزی افتاده قابل ذکره که من وبلاگ ندارم ولی احساس می کنم فضای وب خیلی باشرافت تر از فیسبوکه قصد توهین نداشتم ببخشید

احسان ن شنبه 29 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 11:46 ق.ظ

الان هم حرف هست. باید راه/ان گیزه بیانش رو پیدا کرد

حسین رزده یکشنبه 30 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 09:59 ق.ظ http://sozlavar.blogfa.com

سلام من هم موافقم و متاسفانه این فیس بوک وبلاگ ها رو بلعید ه کاش می شد دوباره وبلاگ نویسی رونق میگرفت البته یه بخشی هم برمیگرده به دوستان که وبلاگها شونو به روز تر کنند برای وبلاگشان وقت بزارن من حد اقل هفته ای یه بار وبلاگمو به روز رسانی میکنم

محمد اکبری زاده کهتکی پنج‌شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:12 ق.ظ http://oneshut.loxblog.com

رونمایی از لوگوی گروه تئاتر "لوار"

باهنر -انگوران جمعه 18 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 07:43 ب.ظ http://angooran.blogfa.com

سلام وبلاگ خیلی خیلیییییییییییییییی گلی داری اگه موافقی همدیگه رالینک کنیم منو با انگوران - باهنر لینک کن بهم بگوبا چه اسمی لینکت کنم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد