جغد بندری
جغد بندری

جغد بندری

هرمزگانی ها در دوسالانه ی عکس "نور ونگاه"

اولین دوسالانه عکس نور و نگاه به همت خانه عکاسان حوزه هنری استان البرز و مشارکت مجتمع فنی تهران شعبه البرز در دو بخش اصلی شامل ۴ عنوان «ماهیت معنایی نور با دیدی خلاقانه و آزاد»، «نور و نقش آن در زندگی انسان با نگاه هنرمندانه»،‌ «رقص نور در شاخه‌های مختلف عکاسی» و‌ «تاثیر نور بر جلوه‌های بصری عکاسی» و بخش جنبی با نام «جلوه‌گاه استان البرز» پیش از این اعلام فراخوان نموده بود که تعداد ۴۰۲۲ اثر از ۵۲۹ عکاس توسط دبیرخانه در بخش اصلی دریافت و داوری شد.  مجید جمشیدی با ۲ عکس و امیر مینابیان با  ۱ عکس از بندرعباس به همراه ۷۴ عکاس دیگر از سراسر کشور، به بخش نهایی جشنواره راه یافتند. مراسم اختتامیه و اهدای جوایز به ۱۰ عکاس برتر نیز در اردیبهشت ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

منبع: [ + ]

قاسم کرمی درگذشت


قاسم کرمی مدیر مسئول روزنامه صبح ساحل درگذشت. او چندین سال بدلیل ضایعه نخاعی توان حرکتی خود را از دست داده بود و چند روز بود که به دلیل تشدید بیماری در بیمارستان امام رضا بندرعباس بستری بود. او علاوه بر فعالیت مطبوعاتی در عرصه سیاست هم فعالیت‌های چشم‌گیری داشته است. فرماندار بندرعباس در دهه ی اول انقلاب اسلامی، شهردار و معاونت در استانداری از دیگر فعالیت‌های وی بوده است. کرمی مدیر مسئول روزنامه صبح ساحل قدیمی‌ترین روزنامه هرمزگان بود که از سال 64 تاکنون منتشر می‌شود.

یک برد شیرین


واقعیتش اینه که من برای خودم یک سری دلایل دارم که فوتبال ایران رو کم دنبال می کنم، مگه اینکه بازی مهم و حساسی باشه که به دلیل حساسیت و اهمیتش بشینم و ببینم. اما به دلیل کاری که دارم بازی های تیم آلومینیوم هرمزگان که اولین تجربه لیگ برتری شو داره طی می کنه از نزدیک دنبال می کنم. دیروز عصر از مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران، تیم آلومینیوم هرمزگان با ملوان بندرانزلی مسابقه داشتند که من 5 دقیقه دیر رسیدم. وقتی داشتم به ورزشگاه وارد شدم شنیدم که گوینده ورزشگاه گفت: زننده اولین گل آلومینیوم: رضا ناصحی...
برام جالب بود که این تیم خیلی زود به گل دست پیدا کرده. با اشتیاق بیشتری بازی رو دنبال کردم. تا آلومینیوم گل مساوی رو خرد. بعدش دوباره تیم آلومینیوم گل زد و شادی تماشاگران را عکاسی کردیم. اما دقایق آخر بازی بود که تیم ملوان گل مساوی رو زد و بازی دو به دو شد. تا حالا اینقدر دلم نخواسته بود که آلومینیوم در یه بازی برد بیاره. داور وقت اضافه نیمه دوم را نشان داد: 5 دقیقه
دقایق آخر بازی بود که تیم آلومینیوم گل پیروزی رو زد و من چنان شوقی داشتم که خودم هم تعجب کرده بود. برد شیرینی بود که هرمزگانی ها را  به ماندن در لیگ برتر فوتبال ایران امیدوار کرد.

سال نو مبارک


سال نو رو به همه‌ی مردم ایران مخصوصن هرمزگانی‌های عزیز تبریک می‌گم. امیدوارم سال پیش رو یعنی سال 1392 شمسی سال باشه که بعدها توی تاریخ اسمشو زیاد ببریم. البته منظورم این نیست که به بدی از این سال یاد کنیم! منظورم اینه که اتفاق‌های خوب این سال زیاد باشه، مگه چیه؟! آرزوی اتفاقای خوب که چیز بدی نیست، هست؟ مثل اتفاق خوبی که سال 1789 در فرانسه افتاد.
به هر حال امیدوارم حال‌مان همچنان که خوب است خوب‌تر هم بشود... آمین