جغد بندری
جغد بندری

جغد بندری

منصور روشن


دوستی دارم که اکنون کم او را می‌بینم. دوست مفید و از آن دسته دوستان که هر وقت او را می‌دیدی حرف تازه‌ای برای فرا گرفتن داشت. دیشب خیلی اتفاقی او را یافتم. منصور روشن جوان با استعدادی است که آینده روشنی دارد. متولد ۱۳۶۵ میناب و اکنون ساکن بندرعباس است. کارشناسی کامپیوتر را از دانشگاه آزاد بندرعباس اخذ کرده و بیشتر گرایش به کارهای گرافیکی دارد. روشن وب سایتی  آموزشی دارد و بسته به نگاه خود موضوعاتی را انتخاب می‌کند و به آن می‌پردازد. به نظرم اگر نیازمندی‌های کاربران هرمزگانی را بهتر بشناسد بهتر می‌تواند این وب‌سایت را مورد استفاده هرمزگانی‌ها قرار دهد. با توجه به شناختی که از منصور روشن دارم اگر کسی سئوالی در این زمینه داشته باشید او در حد توانش پاسخ‌گو خواهد بود.

"گپ دل" وبلاگ منصور نعیمی




منصور نعیمی هنرمند پیشکسوت هرمزگانی که تقریبا در همه‌ی عرصه‌های هنر  فعالیت می‌کند به تازگی وبلاگی ثبت کرده است. از آنجایی که نعیمی فعالیت‌های پژوهشی در زمینه هرمزگان و نیز   عکاس و فیلم‌ساز با سابقه‌ای است  به نظر می‌رسد که در وبلاگ‌ش به چنین مقوله‌های پرداخت شود. به هر حال خوشحال هستم که هنرمندان پیشکسوت هرمزگان هم در دنیای مجازی فعال باشند و دل‌مشغولی‌های روزمره  خود را با دیگران در میان بگذارند.

نفرات برتر جشنواره عکس اردیبهشت

بخش خلیج فارس
تقدیر :
معصومه مرادی از بندرعباس
حامد معدونیت از خراسان رضوی (مشهد)

اول - حسین باغبانی حدائقی از تهران
دوم - عدید فیروزی از اصفهان
سوم - منصور وحدانی از میناب ، هرمزگان


نگاهی دیگر
تقدیر:
نازنین یزدی
وحید قاسمی زر توشه از قم

اول - محمدرضا چای فروش - خراسان رضوی ، نیشابور
دوم - صادق طاهری - هرمزگان ، بندرعباس
سوم - حمید سلطان آبادیان - خراسان رضوی ، مشهد


بخش آزاد
اول - عبدالمجید پاسلار - هرمزگان ، بندرعباس
دوم - غلامرضا رحیمی - هرمزگان ، بندرعباس
سوم - صغری لکزائی فر - هرمزگان ، بندرعباس

جایزه ویژه هیئت داوران به آقای سید علی هاشمی - هرمزگان ، بندرعباس

همنشینی با تئاتر

تئاتر کارگاه و موسسه خانه هنر جنوب به مناسبت روز جهانی تئاتر برگزار می‌کند. هم‌نشینی با تئاتر

مکان: پارک جهله  (پایگاه هوایی)   زمان: سه شنبه بیست و هشت اردیبهشت همزمان با روز بزرگداشت عمر خیام راس ساعت ۲۰

اجرای نمایشنامه‌خوانی جن گیری به سبک روسی

گفتگو در خصوص آینده تئاتر بندرعباس

...

در همین باره :  سهمار

در ضمن دوستانی که مایل به اجرای کاری یا برنامه‌ای در خلال نشست هستند می‌توانند با هماهنگی کار خود را اجرا کنند.

تلفن هماهنگی:‌ ۰۹۱۷۶۴۰۵۸۳۶///۰۹۱۷۱۶۷۸۹۹۰

زندگی

آه! دیدید که قبولش دارید! چه حاصلی دارد زندگی؟خود زندگی! آیا دلیلی خوبی نیست؟ زیستن و تحمل سختی و استفاده از وجود! چه حاصلی دارد؟ زندگی زیباست، جذاب است. حتی برای زشت‌ترین موجودات! چه حاصلی دارد؟ قبل از همه اینکه شما هنر تانرا دارید، رقص تانرا!

انسان که بدون پا نمی‌رقصد.

من مردی را می‌شناسم که بازو ندارد. اما می‌تواند یک کنسرت ویلن اجرا کند. او با پاهایش ویلن می‌زند! فقط شما نمی‌خواهید مبارزه کنید. شما دست از مبارزه کشیده‌اید. شما به بیماری و مرگ خوشنودید! اما چیزی احتراز ناپذیرتر از مرگ وجود دارد و آن زندگی است، زندگی...به نیروئی بی‌اندیشید که کائنات را به گردش در می‌آورد، که زمین را می‌چرخاند و درخت‌ها را می‌رویاند. همان نیرو در شما نیز هست. اقلا این جرئت و اراده را داشته باشید که از آن استفاده کنید.  

 

قسمتی از لایم‌لایت نوشته چارلی چاپلین ترجمه رضا سید‌حسینی

همراه


ای همراه پیرمردی‌ام

عصا وار    باش ...

تصاویری از تشیع جنازه احمد حبیب‌زاده// امروز صبح



 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

 

  

 

 

 

 

 

 

در همین باره: ‌سی‌سی‌یو سینما

لینک در بالاترین: + 

احمد حبیب‌زاده هم رفت!

احمد حبیب‌زاده پیشکسوت عرصه تئاتر بندرعباس و برادر علی حبیب‌زاده خواننده سرشناس سال‌های دور بندرعباس بعد از اینکه نزدیک دو هفته در کما به سر می‌برد امروز صبح از این دنیا رفت. روحش شاد...

این در حالی است که گفته می‌شد امروز ساعت ۲۰ جشن روز جهانی تئاتر در سالن فرهنگ بندرعباس برگزار می‌شود. حالا با این وجود برگزاری این جشن هم زیبا نیست. اوایل سال این جشن در رودان برگزار شد که چند تئاتر اجرا شد و دوستان تئاتری از سراسر استان آنجا بودند. با توجه به اینکه استاد حبیب‌زاده ریاست انجمن نمایش را بر عهده داشت باید ببینم سرانجام این انجمن که طی این سال‌ها پستی بلندی‌های زیادی داشت چه می‌شود. گفته می‌شود رئیس بعدی انجمن نمایش یاسین بهرامی سرپرست گروه تارس(ابوذر) است.