جغد بندری
جغد بندری

جغد بندری

"خانواده لورنزو" تئاتر جدید گروه تئاتر و حرکت کارگاه بندرعباس

تئاتر "خانواده لورنزو" به کارگردانی مجید جمشیدی اثر جدید گروه تئاتر و حرکت کارگاه بندرعباس است که زمستان سال جاری به روی صحنه خواهد رفت. تمرینات گروه به صورت پیوسته در حال انجام است. این عکس بخشی از تیم این تئاتر را نشان می دهد. "خانواده لورنزو" بر اساس نمایشنامه "یرما" فدریکو گارسیا لورکا است که بازیگرانی چون: مجید کشاورز، راضیه ذاکری، فریبا امیری، مجید سرنی زاده، سمیه عشایری، داوود اسلامی، رحیمه ایرانمنش، فتحیه بقایی، الهام علیزاده، ستاره رضایی، مرضیه ناظری، ساناز سرلک و سایه تهرانی در آن ایفای نقش می کنند. دیگر عوامل گروه عبارتند از: دراماتورژ و طراح صحنه: مجید سرنی زاده، طراح لباس: سمیه دهقانی، مدیر صحنه: رویا ملایی، دستیار کارگردان: مسعود ملایی، مشاور کارگردان: مجید بشکال، عکاس: سحر سالاری

ّFarsnews: مجید جمشیدی مقام دوم بخش اقتصادی جشنواره دوربین دات نت را کسب کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، جمشیدی از عکاسان مطرح هرمزگانی است که علاوه بر عکس خبری در سایر حوزه‌های عکاسی نیز طی سال‌های اخیر در این استان تأثیرگذار بوده است. تاکنون چندین اثر از وی در جشنواره‌های معتبر موفق به کسب مقام و عنوان شده است.

جمشیدی همچنین در عرصه کارگردانی و بازیگری تئاتر و موسیقی نیز فعالیت دارد. اثر ارسالی جمشیدی به هشتمین جشنواره دوربین دات نت موفق به کسب عنوان دومی بخش اقتصادی این جشنواره شده است.

این عکس در یکی از مزارع شهرستان میناب طی سال‌های گذشته گرفته شده است که تلاش یک خانواده را برای امرار معاش از دل زمین به تصویر می‌کشد.

گزارش تصویری کامل برداشت بادمجان که توسط جمشیدی طی سال گذشته گرفته شده است را می‌توانید اینجا (+) ببینید.

جشنواره دوربین دات‌نت در حال حاضر یکی از جشنواره‌های معتبر عکاسی خبری در ایران به شمار می‌رود.

طی هشتمین جشنواره دوربین دات‌نت در مجموع 260 نفر با ارسال هزار و 871 فریم عکس در بخش نمایشگاه شرکت کرده‌اند. داوری عکس‌ها را در این جشنواره بر عهده کامران جبرئیلی، وحید سالمی، محمد فرنود، بهروز مهری و محمد نوروزی بود.

منبع: فارس

درهمین باره: ایسنا

ایرنا    

تسنیم

عکس خانه

سایت جشنواره




تیر اندازی در میدان دانشگاه بندرعباس








امروز ظهر حوالی ساعت 13 در میدان دانشگاه آزاد بندرعباس 2 نفر را کشتند. شاهدان عینی ماجرا می گفتند یک موتور سوار با نزدیک شدن به خودروی پراید سفید به آن تیر اندازی کرد که در این میان یک زن و یک مرد به قتل رسیدند. خوشبختانه بچه کوچک آنها جان سالم به در برده...

نمایش فیلم زارهای ابرام

به گزارش خبرنگار مهر، "زارهای ابرام" فیلم مستندی درباره ابراهیم منصفی شاعر و ترانه سرای هرمزگانیست که هشتم و نهم آبان ماه در سالن فرهنگ، فرهنگسرای طوبی به اکران عموم در خواهد آمد.محقق و کارگردان این فیلم حامد ذوالفقاری به خبرنگار مهر گفت: تحقیق فیلم از سال 1385 آغاز شد و فیلمبرداری در ظرف چند سال از 1386 تا 1390 و طی سفرهایی به شهرهای میناب، بندرعباس، شیراز، کرج، بستک، بوشهر، تهران انجام شد. وی افزود: تولید این فیلم کاملاً مستقل بوده و تهیه کنندگان آن خود من و سجاد آورند و با هزینه شخصی بوده است.
ذوالفقاری خاطرنشان کرد: فیلمبرداری این فیلم بر عهده کامران حیدری، امین بهروز زاده، مهدی شمقدری و موسی کمالی بوده است و تدوین فیلم توسط فرید دغاغله و صداگذاری توسط کامیار بهبهانی انجام شد. این دومین نمایش این فیلم در ایران است. فیلم پیشتر در "جشن تصویر" سال 1391 به نمایش در آمده است.

حاشیه جلسه تودیع و معارفه شهرداری بندرعباس

امروز جلسه تودیع معارفه شهرداری بندرعباس بود. در مورد این جلسه که خبرگزاری ها و رسانه ها به آن به صورت مفصل خواهند پرداخت. اما نکته ای که توجه مرا به خود جلب کرد دفترچه "عوارض و بهاء خدمات و سایر در آمد های عمومی" بود که بین حاضرین جلسه آن را پخش کردند. دفترچه ای که نقشه از هرمزگان را روی جلدش چاپ کرده بودند و اسمی از گاوبندی نبود. اگر در ایامی دیگری این مسئله پیش می آمد خیلی اهمیتی نداشت اما چرا در این ایام که همه تمرکز مردم روی این نقطه از استان است شهرداری چنین کاری را می کند جای سئوال دارد. این مجله را مسئولین پیشین شهرداری به چاپ رسانده اند و باید پاسخگوی آن هم باشند. آقای سلطان پور شهردار بندرعباس، آقای ابوالپور مسئول روابط عمومی شهرداری بندرعباس و آقای ارجمند به عنوان سرپرست 50 روز گذشته شهرداری بندرعباس کسانی هستند که مستقیمن روی چاپ این نقشه ی ناقص نقش داشته اند.

خطبه های کوبنده امام جمعه بندرعباس در خصوص طرح تجزیه هرمزگان


  •  فرازهایی از سخنرانی آیت الله نعیم آبادی
  • مسئولان سیاسی دست از سیاه نمایی و گزارشات کذب در خصوص طرح انتزاع بخش‌هایی از هرمزگان و الحاق آن به فارس بردارند.
  • در زمانی که به مناسبت عید غدیر خم قصد عزیمت به گاوبندی را داشتم برخی با حضورم در آنجا مخالف کردند و می‌خواستند مانع از سفرم به این شهرستان شوند.
  •  مردم آنجا یک صدا و یکپارچه حرفشان این است که در حوضه استحفاظی هرمزگان باقی بمانند.
  • از مسئولان سیاسی می خواهم گزارشات غلط از منطقه ندهند و با آبروی یک استان بازی نکند.
  • فراموش نکرده‌ایم یک زمانی را که می گفتند هرمزگان میدان تاخت و تاز وهابیت است در صورتی که این فرقه هیچ گاه در هرمزگان جایگاهی نداشته و ندارد.
  • شکسته شوند قلم‌هایی که گزارشات کذب می‌نویسند و سیاه نمایی می‌کند.


منبع: +