جغد بندری
جغد بندری

جغد بندری

"آدم آدم است" تئاتر برگزیده جشنواره دانشجویی کیش

جشنواره تئاتر دانشگاهی کیش با حضور دو گروه از بندرعباس برگزار شد که پس از رقابت 6 روزه با اعلام برگزیدگان به کار خود پایان داد. در این جشنواره نمایش "آدم آدم است" به کارگردانی فریده گرمساری و  نمایش "پشت این مه" به کارگردانی علی قاسمی" به روی صحنه رفتند که در پایان نمایش "آدم آدم است" به کارگردانی فریده گرمساری یکی از سه اثر برگزیده جشنواره بود. 

به گزارش ایسنا در مراسم پایانی جشنواره تئاتر دانشگاهی که در جزیره کیش برگزار شد، برگزیدگان در بخش‌های مختلف با حضور اعضای هیأت داوران، مسعود رایگان، یاراحمدی و مهدی سلطانی معرفی شدند و در بخش‌هایی مسئولین حاضر در جمع داوران را در اهدای جوایز همراهی کردند.

در بخش نمایشنامه نویسی:
 حسین ناظمیان پور برای نمایش«کوتوله ها» تندیس جشنواره را دریافت کرد و امین الهی برای نمایش «ناصر» نجما طاووسی و ولی الله داوری بریا نمایش «بشوی مرا باران» مورد تقدیر قرار گرفتند.
 در بخش بازیگری مرد:
 تندیس جشنواره به رضا غریب‌زاده دریایی برای نمایش«آدم آدم است» از بندرعباس اعطا شد و رضا عموزاده برای نمایش «بهار تابلوی نقاشی من» مورد تقدیر قرار گرفت.
 بازیگری زن: 
 حدیث گودرزی تندیس جشنواره را برای نمایش «آن زن» دریافت کرد و سعیده آغویی برای نمایش «آدم برفی سیاه» مورد تقدیر قرار گرفت.
 بخش طراحی صحنه: 
 رضا عموزاده برای نمایش «بهار تابلوی نقاشی من» تندیس جشنواره را کسب کرد و محسن حکیمی برای نمایش «آدم برفی سیاه» مورد تقدیر قرار گرفت.
 بخش کارگردانی:
 محسن حکیمی برای نمایش«آدم برفی سیاه» و فریده گرمساری برای نمایش «آدم آدم است» مورد تقدیر قرار گرفت. همچنین در این بخش تندیس بهترین کارگردان به شقایق آقازاده برای نمایش«بهار تابلوی نقاشی من است» اهدا شد.
بخش موسیقی:
 در این بخش از سید حامد حسینی برای نمایش«ببند اون دهنو» تقدیر شد.

بخش آثار انتخابی هیأت داوران بدون اولویت برای راه یابی به بخش بین الملل:
  نمایش «آدم آدم است» از بندرعباس، نمایش«بهار تابلوی نقاشی من است»، نمایش«آدم برفی سیاه» و «خاطرات یک گاو توسری خور» 
 
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد