جغد بندری
جغد بندری

جغد بندری

یک روز

...تلفن زدم پشت تلفن گریه می‌کرد. می‌خواست باشم. به شتاب رفتم. به شتاب بردمش جای امنی. تندی کرد، و بعد از کمی آرام شد. حرف زد. غذا خورد. به آرامی خوابید. آمدم. بیدار شد. حرف زد. دید...حرف زد...دید...حرف زد ...دید...حرف زد... دید. زدم‌اش...رفت. حرف نزد



یک داستان کوتاه جالب +

یک مرگ دیگر

میلیون‌ها بچه ماهی (گاریز) به دلیل نامعلومی در ساحل سورو بندرعباس تلف شده‌اند.

لینک در بالاترین(+)

لینک در Rddit

بقیه‌ی عکس‌ها در ادامه مطلب

ادامه مطلب ...

حرف‌هایی از مایلی‌کهن سرمربی جدید فوتبال ایران

به گزارش خبرگزاری ایرنا مایلی کهن برای توضیح درباره برنامه آتی خود در تیم ملی فوتبال به مجلس رفته بود در سخنان خود به انتخابات دوره نهم ریاست جمهوری اشاره کرد و گفت: در آن انتخابات از دفتر آقایان هاشمی رفسنجانی، قالیباف و لاریجانی از من برای حمایت دعوت کردند اما من نرفتم. شخصا دنبال دفتر انتخاباتی احمدی‌نژاد گشتم تا ببینم چطور می‌توانم به او کمک کنم.  

وی تصریح کرد: افتخار می‌کنم که هر روز دیدگاهم نسبت به رئیس جمهور بهتر می‌شود... 

 

البته خواندن کل این خبر خالی از لطف نیست.

فواره

این فواره را شهرداری بندرعباس ساخته که در جنوب بازار ماهی‌فروشان پشت‌شهر واقع شده. به گفته یکی از مسئولین بابت راه اندازی این فواره ۳۵ میلیون تومان هزینه شده است. 

 

عکس: کیوان کمالی

موزه جناح

جناح از توابع شهر بستک می‌باشد که در شمال غربی استان واقع شده است. این بخش موزه‌ی دیدنی دارد که در خانه بزرگ و قدیمی توسط شخصی به نام عبدالرحمان عبدالهی اداره می‌شود. اشیاء یافت شده را عموما خود شخص عبدالهی یا دوستان و مردم جناح از حوالی همین خاک پیدا و به موزه اهدا کرده‌اند. به گفته‌ی یکی از اهالی شهر بستک که خود از کارکنان میراث فرهنگی شهر بود، موزه جناح که شخصی می‌باشد به مراتب بزرگ‌تر و اشیاء بیشتری از موزه بستک که توسط دولت یا همان میراث فرهنگی اداره می‌شود دارد.

درب ورودی موزه

البته عکس برداری ممنوع بود و ما با اجازه عکس گرفتیم

چاه و دستگاه آب کشی

این دستگاه جالب برای کودکان است که تازه می‌خواهند راه رفتن را تمرین کنند

قرآن دست نوشته متعلق به سال 1298

قسمتی از آشپزخانه و وسایل‌اش

تجهیزات نظامی

این هم ورودی موزه که با بیتی بر سر درش مزین شده است

به نظرم تنها ضعفی که موزه داشت این بود که اشیاء عموما فاقد تاریخ بودند و معلوم نبود که شیئ متعلق به چه زمان و دوره‌ای است.

بازی وبلاگی

جناب سیاورشن مرا به یک بازی وبلاگی فراخوانده‌اند. این دوست دوست داشتنی خواسته‌اند که از تغییر و تحولاتی مهمی که در این چند سال برایم پیش آمده بنویسم و نیز برنامه‌هایی که برای آینده دارم. بنده در این چند سال اخیر تغییرات مهم و اساسی داشته‌ام اما فعلا از گفتن آنها معذورم. دلیلش هم همان برنامه‌ی آینده‌ای است که پیش رویم است. اما یکی از این تحولات مهم برایم همان عکاسی بود که به شکل جدی‌تر در روزنامه آن را دنبال کردم. و اینکه اکنون زندگی را از دریچه‌ی دیگر می‌بینم و برای ماندن مصمم‌تر شده‌ام. کمی هم بزرگ‌تر شده‌ام و عصبی‌تر. ولی هدف بزرگی دارم که حتما به سرانجامش می‌رسانم. در پایان هم طبق روال این بازی سه دوست را به بازی دعوت می‌کنم.

گوج گنو

ماهی بالی

نخلستان سعدی

یک ضرب المثل مکزیکی

اگر مشکلت چاره دارد پس چرا ناراحت هستی؟/ اگر مشکلت چاره ای ندارد پس چرا ناراحت هستی؟