جغد بندری
جغد بندری

جغد بندری

مصوبه جدایی بخش هایی از هرمزگان و الحاق آن به فارس باید متوقف شود

نماینده مردم بندرعباس در مجلس گفت: مصوبه جدایی ۵ روستای هرمزگان و الحاق آن به فارس باید برای همیشه متوقف شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از هرمزگان، در پی انتشار اخباری مبنی بر قطعی شدن مصوبه جدایی مناطقی از غرب هرمزگان و اتصال آن به شهرستان لامرد استان فارس جمعی از شهروندان بندرعباسی متشکل از فعالان مدنی و فرهنگی با احمد مرادی نماینده مردم بندرعباس در مجلس دیدار کردند.

در این دیدار پس از ابراز نگرانی و مخالفت مردم استان با این مساله فعالان اجتماعی هرمزگان خواهان رسیدگی و پیگیری این موضوع از سوی نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی شدند.

احمد مرادی در این دیدار ضمن رد تمام شایعات در این زمینه و سپاس از حس همدلی مردم، بیان داشت: مصوبه جدایی ۵ روستای هرمزگان و الحاق آن به فارس باید برای همیشه متوقف شود و این دغدغه ذهنی مردم به یک باره حل شود.

نماینده مردم بندرعباس اضافه کرد: اصولا مصوبه جدایی ۵ روستای هرمزگان  از همان ابتدا طرحی غیر کارشناسی و اشتباه بود و حالا هم باید برای همیشه متوقف شود.

فرماندار سابق بندرعباس افزود: بنده در دوران خدمتم در فرمانداری نیز بارها اعتراض خود را به این مصوبه غیر عقلانی اعلام کرده ام و معتقدم این اعتراضات باید در سطوح مختلف تا حصول نتیجه  در هر جایگاهی که هستیم ادامه داشته باشد.

این نماینده مجلس ادامه داد: هرمزگان از امن ترین مناطق ایران است ولی این قبیل تصمیمات غیر منطقی ذهن مردم استان  را مشوش و فضای جامعه را ملتهب و بحرانی کرده است.

وی تصریح کرد: در این دوره خاص و بحرانی که مردم پارسیان (گاوبندی) بیش از هر فصلی دیگر به نماینده نیاز دارند کرسی نمایندگی غرب استان خالی مانده است و این وظیفه همه نمایندگان استان است تا از حقوق مردم غرب استان دفاع کنند و صدای اعتراضشان را به گوش مسئولان برسانند.

مرادی با اشاره به اعتراضات گسترده مردم هرمزگان در سال های اخیر گفت: نباید با این گونه تصمیمات نابجا احساسات مردم را جریحه دار کرد و جامعه را به سمت بی اعتمادی به مسئولان سوق داد.

وی خاطر نشان کرد: من با رای مردم که نشانه اعتمادشان به من است به مجلس راه یافته ام و در این چهار سال تمام تلاشم را می کنم تا حقی از  مردم ضایع نشود و ذره ای از این خاک جابه جا نشود.

مرادی گفت: استان هرمزگان توان بهره برداری از تمام منابع خود را دارد و این مسئله تلنگری شد تا از هیچ وجبی از آن غفلت نشود.


نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد