جغد بندری
جغد بندری

جغد بندری

بهار

این روزها در هر جمع و محفلی صحبت از توافق هسته ای ایران با قدرت های جهانی در میان است. اغلب مردم از این توافق خرسند هستند و تعدادی هم ناراحت!

مردمی که خوشحال هستند فشار تحریم را با پوست و استخوان خود درک کرده اند و حالا که حرف از رفع تحریم ها در  میان است احساس می کنند می توانند دوباره نفس بکشند...

گروه ناراحت هم احساس می کند مقاومت 10 ساله و اقتدار ملی ایران با این توافق از بین می رود و از توان نظامی کشور کاسته خواهد شد. 

امیدوارم با رفع تحریم ها و کم کار شدن نیروگاه های هسته ای، مثل کشورهای ژاپن و آلمان در صنعت رشد قابل قبولی داشته باشیم!!! 

نظرات 1 + ارسال نظر
. سه‌شنبه 19 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 10:59 ق.ظ

حضور گروه های هرمزگان در دومین جشنواره موسیقی نواحی آینه دار

دومین شب فستیوال با تمرکز بر موسیقی هرمزگان در 3 سانس برگزار شد و گروه لوطی ها، موسیقی زار بندرلنگه، زار قشم، قنبر راستگو، چنگ میناب و ...به اجرای برنامه پرداختند.
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان، دومین فستیوال موسیقی نواحی (آینه‌دار) عصر شنبه 16 خردادماه در تالار رودکی با حضور جمعی از هنرمندان موسیقی کشور آغاز و امروز سه شنبه با تقدیر از گروه های شرکت کننده به کار خود پایان می دهد.

محمدرضا درویشی دبیر هنری جشنواره در خصوص این رویداد هنری گفت: دور اول این فستیوال دربرگیرنده موسیقی جنوب شرق ایران بود که با حضور 30 هنرمند برگزار شد، اما در دور دوم، بیش از 100 هنرمند در فستیوال حضور دارند که از سه استان جنوبی هرمزگان، خوزستان و بوشهر شرکت کرده‌اند.

علی مغازه‌ای دبیر اجرایی جشنواره موسیقی نواحی آینه‌دار در خصوص شرایط موسیقی نواحی کشور گفت: گروه‌های موسیقی نواحی در حال دگرگونی هستند و متأسفانه این موسیقی‌ها را با خوانشی متفاوت ارائه می‌شود. هدف این جشنواره این است که یادمان نرود ما وامدار موسیقی‌هایی هستیم که فرهنگ ما را نمایندگی می‌کند. ما به دنبال این بودیم که این نوع موسیقی که در حال خاموشی است را به درستی بیان کنیم و آثار این هنرمندان را ثبت و ضبط کنیم.
گفتنی است: این جشنواره با حمایت بخش خصوصی از 16 تا 19 خرداد ماه در تالار رودکی تهران برگزار شد.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد