جغد بندری
جغد بندری

جغد بندری

آدم آدم است

امسال در حالی که تصمیم داشتم نمایش جدیدم رو شروع کنم با پیشنهاد بازی در نمایش "آدم آدم است" رو به رو شدم. به دلیل کمبود وقت پس از صحبت های اولیه پذیرفتم که نقش "فیرچایلد"، فرمانده خون آشام این نمایش را بازی کنم. "آدم آدم است"  نوشته ی برتولت برشت قرار است در جشنواره منطقه ای تئاتر دانشجویی که از 5 تا 10 اردیبهشت در کیش برگزار می شود به روی صحنه برود. در این نمایش با فریده گرمساری، رضا غریب زاده دریایی، مجید کشاورز، ساناز نجفی، صالح صالح زاده، محمد حمزوی و مجتبی حمیدی هم بازی هستم. کارگردان این نمایش هم فریده گرمساری که مهران محمودزاده دهبارزی به عنوان استاد راهنما در کنارش کار می کند.


با اینکه علاقه و ارادات خاصی به بازیگری تئاتر دارم اما حدود چهار ساله که بیشتر دغدغه های هنریم  حول محور  کارگردانی تئاتر می گذره که نتیجه اش هم سه گانه های "خانواده وینگفیلد"، "خانواده استریندبرگ" و "خانواده لورنزو" بود که بین سال 90 تا 92 به روی صحنه بردم.  

 سال گذشته بخاطر بازی در نمایش "غزل پری دریایی" و تمرینات پیوسته در طول سال و حضور در جشنواره های متعدد نتونستم هیچ نمایشی را کارگردانی کنم، اما امسال قصد دارم یک کار ایرانی را به روی صحنه ببرم. نمایش ایرانی که یک بانوی عزیز هرمزگانی به نام شریفه بنی هاشمی آن را نوشته است. 

امیدوارم به کمک دوستان خوب گروهم (تئاتر کارگاه)، اجرای موفقی برای مردم داشته باشیم. 

نظرات 2 + ارسال نظر
احسان ن یکشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 10:48 ق.ظ

چ خبرهای خوبی
هم بابت بازی و هم کارگردانی.
منتطریم....

سپاس احسان عزیز

صالحی دوشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 08:55 ب.ظ

مشتاقانه منتظر تماشای کار جدیدتان هستیم....

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد