جغد بندری
جغد بندری

جغد بندری

خواسته‌ی من از سایت عکاسان هرمزگان


عبدالحسین رضوانی یکی از عکاسان جوان در عرصه خبر است که توانسته با عکس‌های تاثیرگذارش در عرصه ملی برای خودش اعتباری کسب کند.  عکس بازی سایه‌های رضوانی، یکی از آثار برگزیده به مرحله نهایی بخش فتوژورنالیست جشنواره عکس 2011 آمریکا است. جشنواره معتبر عکس 2011 آمریکا توسط فدراسیون جهانی هنر عکاسی برگزار می‌شود [ + ] چیزی که مرا وادار به نوشتن این پست کرد، نگرانی دائمی از دیده نشدن موفقیت‌های هرمزگانی‌ها است. سایت عکاسان هرمزگان هیچ اشاره  به این خبر نکرده[ + ] من از مسئولین سایت انجمن می‌خواهم این خبر را شایسته در سایت بازتاب دهند تا اعضای انجمن عکاسان از این اتفاق خوب با خبر شوند.

نظرات 3 + ارسال نظر
فرشته مرگ یکشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 03:19 ب.ظ

سلام من به خودم و خودت وخودش میبالم من به هرمز گان عشق میورزم

سهمار دوشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 07:52 ق.ظ http://sahmar62.blogsky.com/

ضمن تبریک به عبدالحسین بخاطر ورود به این رویداد بزرگ فرهنگی براش آرزوی موفقیت می کنم .
متاسفانه با وجود موفقیت های اخیر هنرمندان هرمزگانی هنوز اقدام یاُبرنامه و یا اتفاقی بنیادی برای هنر ما صورت نگرفته. فقط باید امیوار بود....

حسن بردال چهارشنبه 16 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 04:37 ب.ظ http://www.loor.blogsky.com

سلام مجید عزیز، معمولا سایت انجمن رو من به روز می‌کنم. متاسفانه در چند روز گذشته دسترسی به اینترنت نداشتم که این خبر رو توی سایت بزارم.
اطمینان داشته هیچ‌گونه غرض‌ورزی در کار نیست که هیچ،‌ برای عکاسی استان و ما باعث بسی افتخار هم هست.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد