جغد بندری
جغد بندری

جغد بندری

مجلس: تقلب کنید، می بریم کهریزک!

سایت آینده نوشت: اخذ رای برای وزرای پیشنهادی دولت نهم در مجلس شورای اسلامی یک رویداد ویژه داشت.‏ در گرما گرم اخذ رای اعتماد مجلس، یکی از نمایندگان ضمن مراجعه ‏به لاریجانی با لحنی طنزگونه از زمان اعزام صندوق های سیار به مناطق صعب العبور ‏از وی پرسید. ‏ اما پیش از اینکه رئیس مجلس به این شوخی جواب دهد، همزمان یکی از اعضای هیات رئیس با ابراز نکته جالبی گفت: "تقلب نمی شود ها".
وی در ‏ادامه با خنده گفت: "تقلب کنید، می بریم کهریزک ها!"‏
پخش این صحبت ها از مجلس به صورت زنده بر روی شبکه یک و شبکه خبر سیما، شبکه ‏فرهنگ رادیو و سرویس های اینترنتی صداوسیما دردسر آفرین شد.‏ چون به فاصله چند دقیقه یکی دیگر از نمایندگان مجلس با مراجعه به دکتر لاریجانی در ‏مورد پخش اظهارات چند دقیقه قبل آنها روی آنتن تلویزیون و تماس تلفنی با وی تذکر ‏می دهد.‏ بلافاصله تصاویر شبکه یک قطع شد و "شجاعی مهر" که در انتظار شروع برنامه خانواده ‏این شبکه بود، با حالتی بدون مقدمه روی آنتن آمد و نکاتی در مورد انتخاب ‏وزرای دولت نهم گفت.‏ همزمان صدای مجلس توسط رادیو فرهنگ هم قطع شد و مجری پخش این رادیو متذکر ‏شد، ارتباط ما با مجلس شورای اسلامی قطع است و به محض برقراری ارتباط در ‏خدمت شما هستیم.

منبع: +

نظرات 5 + ارسال نظر
مریم شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 02:33 ق.ظ

با دیدن جلسات مجلس برای خودم متاسف شدم که یکی از همین سبک مغزها رو به مجلس فرستادیم با رایمون. مطمئنم که دگه هیچ وقت رای نمیدم. مملکتی که نماینده مجلسش تو راس امور که هیچ تو ته امور هم نیست خدا به دادش برسه.
راستی خبر جدیدی رو که آقای دکتر فرمودن شنیدی من که کلی خوشحال شدم. گفتن: " دموکراسی در ایران نهادینه شده است". هورررررررررررررررررررررررررررررررررراااااااااااااااااااااااا.

[ بدون نام ] شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 09:09 ق.ظ http://engaresh.blogsky.com

انگارش
پنجره‌ی ادبیات هرمزگان
انگاره‌های شاعران و نویسندگان

امامدادی شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 10:16 ق.ظ http://www.rahbaremamdadi.blogsky.com

خانه سینما پیشنهاد دادسینمای جوان ومرکزگسترش منحل شوند

بدیس شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 01:18 ب.ظ http://aask.blogsky.com/

سلام.خودشون بهتر می دانند چکار کرده اند

[ بدون نام ] یکشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 09:24 ق.ظ

http://www.riverart.net/hormoz/local_art/persian/
http://www.riverart.net/khabar/

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد