جغد بندری
جغد بندری

جغد بندری

نفرات برتر جشنواره عکس اردیبهشت

بخش خلیج فارس
تقدیر :
معصومه مرادی از بندرعباس
حامد معدونیت از خراسان رضوی (مشهد)

اول - حسین باغبانی حدائقی از تهران
دوم - عدید فیروزی از اصفهان
سوم - منصور وحدانی از میناب ، هرمزگان


نگاهی دیگر
تقدیر:
نازنین یزدی
وحید قاسمی زر توشه از قم

اول - محمدرضا چای فروش - خراسان رضوی ، نیشابور
دوم - صادق طاهری - هرمزگان ، بندرعباس
سوم - حمید سلطان آبادیان - خراسان رضوی ، مشهد


بخش آزاد
اول - عبدالمجید پاسلار - هرمزگان ، بندرعباس
دوم - غلامرضا رحیمی - هرمزگان ، بندرعباس
سوم - صغری لکزائی فر - هرمزگان ، بندرعباس

جایزه ویژه هیئت داوران به آقای سید علی هاشمی - هرمزگان ، بندرعباس
نظرات 4 + ارسال نظر
نازنین شنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 11:25 ق.ظ

سلام دوست عزیز

میشه اطفاً اسم آقای غدیر فیروزی رو تصحیح کنید؟!!

ایشان پسر دایی من هستن و اسمش هم آقای عدید فیروزی است از اصفهان و نفر دوم هم شدن

مرسی

حتما

نازنین شنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 03:07 ب.ظ

مرسی دستت شما درد نکنه دوست عزیز

ستایش یکشنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 09:58 ق.ظ http://doostedorageh.blogfa.com

سلام
همواره ممنون
ای کاش زودتر می دانستم

وحید قاسمی زرنوشه چهارشنبه 5 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:58 ب.ظ

سلام

نمی دونم مشکل از اسم منه یا دوستان!
باور کنید من وحید قاسمی زرنوشه هستم!
به کلمه زرنوشه دقت کنید!

من که دستم به دوستان و همکاران جشنواره نمی رسه اما شما اگر دست رسی دارید لطف بفرمایید بگید که من وحید قاسمی زرنوشه هستم!حداقل تو کتابی که میخواد چاپ بشه درست چاپ بشه...


با تشکر

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد