جغد بندری
جغد بندری

جغد بندری

سالروز مرگ فریده جعفری

فردا روز ۲۱ مرداد؛سالروز مرگ فریده جعفریٍ. بانوی بارداری که به دلیل سهل‌انگاری تیم پزشکی بیمارستان  جون خودشو از دست داد. یاد این عزیز از دست رفته گرامی باد. روزی که این اتفاق افتاد من تا چند روز شوکه بودم. باورش برام خیلی سخت بود. بچه فریده الان باید یک سال داشته باشه. بچه‌ی که برای بزرگ شدن فقط پدر رو کنار خودش داره. و من از همین جا تولدش رو تبریک می‌گم. امیدوارم سالم و قوی در کنار احمد ذاکری[همسر فریده] رشد کنه و انسان مفیدی برای خاکش باشه. از بردباری احمد ذاکری هم تقدیر می‌کنم. همیشه در کنار هم سلامت و تندرست بمونید. 

ناگفته‌های مرگ فریده جعفری از زبان  همسرش  

نوشته وبلاگ گوهر ناسفته در این باره  

یادداشت من درباره فریده   

یادداشت لاتیدان در همین باره

نظرات 1 + ارسال نظر
احسان ن پنج‌شنبه 20 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 07:24 ب.ظ http://radioehsan.blogsky.com


دلمان گرفته این‌روزها. خدای‌شان بیامرزاد

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد