جغد بندری
جغد بندری

جغد بندری

اظهار نظر معاون سیاسی استانداری در مورد تجزیه هرمزگان

پس از اینکه هنرمندان و وبلاگ نویسان واکنش های تندی[لینک] به سخنان سردار رشید در خصوص تجزیه هرمزگان [لینک] نشان دادند، بامری[معاون سیاسی استانداری هرمزگان]اولین شخصیت دولتی است که در این مورد اظهار نظر کرده. گوشه ای از صحبت های بامری با خبرنگار ایرنا را می خوانید:

روال ایجاد اینگونه تغییرات در کشور همیشه دارای روند مشخص و روشن و کارشناسی بوده و هیچگاه تمایلات و اظهار نظرهای اشخاص،کوچکترین تاثیری در آن نداشته است.

بامری در پاسخ به سوال ایرنا درباره دلیل سکوت حدود یک ماه گذشته مدیران استان درباره برخی زمزمه ها پیرامون ایجاد تغییراتی درتقسیمات استان اظهار داشت :مسوولان استان اولین وظیفه خود را خدمت رسانی به مردم دانسته و اجازه نمی دهند هیچگونه مبحث حاشیه ای این روند را مختل نماید!!!

معاون استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد:البته در این مدت نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و افکار عمومی و به ویژه رسانه ها بخوبی جهت گیری قاطعانه استان را نشان دادند.

مدیریت عالی استان ترجیح داد در این مدت به جای اتلاف وقت برای برخی اظهار نظرها که فاقد هرگونه قابلیت اجرایی و کارشناسی است ،با آماده کردن تعداد بیشتری از پروژه ها در شهرستان پارسیان به مناسبت هفته دولت به نوعی واکنش عملی خود را دراین باره نشان دهد.


عکس: مجید جمشیدی

منبع: ایرنا

نظرات 2 + ارسال نظر
رسول سه‌شنبه 15 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 02:17 ب.ظ

بهتره " مدیریت عالی استان " یه کم بیشتر وقت بزاره در مورد " برخی اظهار نظرها که فاقد هرگونه قابلیت اجرایی و کارشناسی است " چون همین " اظهار نظر کننده ها " منتظرند ببینند بازتاب برخی " اظهار نظرها " هاشون چطوریه و در اینجور مواقع واکنش " مدیریت عالی استان " و اعتراض مردم باید مکمل هم باشه .

دوست سه‌شنبه 15 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 02:49 ب.ظ

لطفا از آقای پدرخوانده بپرسید چرا اجازه نداده این خبر در سایت منسوب به ایشان منتشر شود؟
انگار نام و نان برخی در نگرانی افکار عمومی است ...
آه از این قوم ریایی نه آریایی..

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد