جغد بندری
جغد بندری

جغد بندری

طاهر قاسمی روح بزرگی دارد

طاهر قاسمی در این سالها جز معدود ورزشکاران یا بهتر بگویم معدود ایرانی های است که برای کشورش مایه افتخار بوده. این ورزشکار 17 ساله در مسابقات ووشو قهرمانی آسیا موفق به کسب مدال طلا شد.نهادهای دولتی هیچگونه تشویقی برای او در نظر نگرفته اند تا این ورزشکار بین المللی انگیزه بیشتری برای ادامه این ورزش پیدا کند. اما یکی دیگر از قهرمانان ایران که از استان چهار محال بختیاری به این مسابقات اعزام شده بود،یک روز پس از ورود به شهرش در یک جشن دولتی دعوت شد و هدایای خوبی هم دریافت کرد. استانداری 5 میلیون،تربیت بدنی یک دستگاه خودروی پراید، شهرداری یک قطعه زمین 300 متری. قاسمی که بعد از بازگشت به مسابقات از طرف شبکه 2 دعوت شد تا در یک برنامه زنده شرکت کند. این ورزشکار تنها چیزی که به آن افتخار کرد این بود که استاندار هرمزگان در فرودگاه به استقبالش آمده!  درود بر تو طاهر عزیز...طاهر میدانست که  استاندار به صورت اتفاقی در همان پرواز بوده و از همه ی جریانات بی خبر...وقتی از او خواهش می کنند که در میان مردمی که برای استقبال آمده اند قرار گیرد او می پذیرد و لحظاتی وقت گرانبهایش را در اختیار این ورزشکار میگذارد. جناب استاندار عزیز لطف کردی که آنجا ماندی تا طاهر در برنامه زنده تلویزیونی چیزی داشته باشد که به آن افتخار کند!

عکس: حسین نارنجی نسب

نظرات 6 + ارسال نظر
فرشته مرگ چهارشنبه 16 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 05:02 ب.ظ

دست طاهر درد نکنتن

مریم پنج‌شنبه 17 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 10:11 ق.ظ

تبریک فراوان به طاهر عزیز
ما بهش افتخار اکنیم

احسان ن جمعه 18 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 07:15 ب.ظ http://radioehsan.blogsky.com

دستتان درست

سعید دوشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 08:42 ق.ظ http://sokotman.blogsky.com/

سلام بزرگوار
سپاس ازنقد سازندتون
ای اقا کمک نکردن؟ پس تابلو ذرت مکزیکی وارایشگاه چه میکنه
میخوای چکارکنن همینکه یک شام میدن بعدش هم به اقاطاهر میبرن ارایشگاه کافی نیست.درضمن حتماتربیت بدنی هم گل خریده .اقاطاهر که ورزشکاره همیشه راه میره پس پراید واسه چی میخواد .
سالم باشی

سعید دوشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 08:43 ق.ظ http://sokotman.blogsky.com/

http://sokotman.blogsky.com/

حسین پنج‌شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 12:28 ب.ظ http://www.wushuminodsht.blogfa.com

داداش مملکت همینه به خاطر خدا کار کن تا اجرشو بگیری البته ما خیلی دوستت داریم البته من بچه شمالم ولی اینجا هم همین طوری هستش

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد