جغد بندری
جغد بندری

جغد بندری

مردم بشکرد هیچ مشکلی ندارند!

 

در تقویم این سال‌های ایران هفته  اول شهریور را به عنوان هفته دولت نام گذاری کرده‌اند. هفته دولت در واقع گرامی داشتن دو دولتمرد اول انقلاب است. رجائی و باهنر رئیس جمهور و نخست وزیر سال ۱۳۶۰ در ایران که در یک عملیات تروریستی کشته شدند. در این هفته؛ دولت تلاش می‌کند تا اقدامات عمرانی؛اقتصادی؛فرهنگی و ...زمان حیاتش را معرفی کند. در این بین همه مسئولین دولت از طرف رئیس جمهور مامورند تا همراه با رسانه‌ها بر سر پروژه‌هایی که انجام داده‌اند حاضر شوند و موضوع را به صورت ویژه‌ای رسانه‌ای کنند. بگذریم که در سال چه می‌کنند و در این هفته چه می‌گویند! امسال یکی از معاونین استانداری در مورد بشکرد چیزی گفت که مرا وادار به نوشتن این مطلب کرد. او بعد از اینکه دولت را بهترین دولت بعد از انقلاب معرفی کرد گفت:‌ کدام دولت اینقدر خدمت به مردم هرمزگان کرده؟! ما بشاگرد که نماد محرومیت در کشور بود را به جایی رساندیم که وقتی از شهروند بشاگردی می‌پرسیم چه مشکلی دارید؛ فکر می‌کنند که چه بگویند! هر چه فکر میکنند هیچ مشکلی به ذهنش نمی‌آید. این خدمتی است که دولت نهم و دهم به این استان کرده است.   

با خودم گفتم این مردم مظلوم این قدر مشکل دارند که نمی‌دانند از کدامشان بگویند. کدامشان را بگویند که در حد وعده نماند. کدام مشکل را بگویند که دولت توان انجامش را داشته باشد. کدامش را بگویند ...

نظرات 5 + ارسال نظر
لاتیدان جمعه 10 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 01:11 ب.ظ

کاش خبر را بدون تحلیل و فقط همین سخن را البته با عکس و مشخصات ان معاون گرامی می گذاشتید
خوش بهترین خبر و تبلیغ برای هفته دولت بود

بهشب شنبه 11 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 10:17 ق.ظ http://behshab.blogsky.com/

متاسفانه برخی از سادگی و صبوری مردم روستا سو استفاده می کنند

ایسا/تئاتریکال شنبه 11 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 11:14 ق.ظ

حال که سیل ، بشکرد را خیس کرده ، کسی هست که آذوقه و سرپناه تقدیمشان کند تا باز هم فکر خود را درگیرکنند که آیامشکلی دارند یا نه؟

احسان ن شنبه 11 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 01:36 ب.ظ

جمعیت امام علی دوشنبه 3 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 09:11 ب.ظ http://jea-hormozgan.blogfa.com

سلام

نمایندگی جمعیت امام علی علیه السلام به تازگی شناسایی خانواده ها را در جاسک آغاز نموده است. برای مشاهده نتیجه این شناسایی به وبلاگ جمعیت مراجعه فرمایید. ما در این را ه به دستان یاریگر همه دلسوزان این استان نیاز داریم.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد