جغد بندری
جغد بندری

جغد بندری

شروع جشنواره تئاتر فجر با نمایشی از هرمزگان

چند خبر از هرمزگانی های حاضر در جشنواره تئاتر فجر

یک: سی و یکمین جشنواره تئاتر فجر با یک نمایش خیابانی از هرمزگان آغاز شد. این نمایش اثر هنرمندان شهرستان میناب است که در بخش مسابقه حضور ندارد.

دو : نمایش رادیویی «آن سوی خط» نوشته جهانشاه آل محمود و کارگردانی امید تنی از مرکز خلیج فارس که قرار بود امروز ساعت ساعت 18 اجرا شود به دلیل کمبود بودجه صدا وسیما در جشنواره حضور پیدا نکرده است.

سه: عبدالمحمد سالاری کارگردان هرمزگانی نمایش "من خدا را دوست دارم" در گفتگویی که با ستاد خبری سی و یکمین جشنواره تئاتر فجر داشته گفته: متأسفانه نگاهی که به تئاتر دانشجویی وجود دارد، علمی نیست و حضور در جشنواره تئاتر فجر به تنها راه ورود به بازار حرفه ای تئاتر تبدیل شده، که به عقیده من نمی تواند نگرشی مناسب برای اهالی تئاتر باشد. "من خدا را دوست دارم" علاوه بر بخش تئاتر مناطق ایران در بخش بین الملل سی و یکمین جشنواره تئاتر فجر حضور دارد. 

چهار: نمایش "بی بری" به کارگردانی علیرضا داوری اولین نمایش هرمزگانی بود که حضورش در سی یکمین جشنواره تئاتر فجر مسجل شده بود. این کارگردان رودانی به دلایل نامعلومی از حضور در جشنواره انصراف داده است.

پنج: برنامه تئاترهای هرمزگان که در بخش مسابقه حضور دارند:

"من خدا را دوست دارم" به کارگردانی عبدالمحمد سالاری (بندرلنگه)  11 بهمن ساعت 17 و 19:30 تالار استاد انتظامی- "کشف برای زنده ماندن" به کارگردانی رضا غریب زاده دریایی(بندرعباس) 10 بهمن ساعت 18 و 20:30 در تماشاخانه سنگلج- "مثل آب برای شکلات" به کارگردانی ابراهیم پشتکوهی(ابوموسا)10 بهمن ساعت 18 و 20:30 در تالار چهارسو.

عکس خبرگزاری مهر: +


نظرات 4 + ارسال نظر
m.akbarizadeh.k پنج‌شنبه 28 دی‌ماه سال 1391 ساعت 07:50 ق.ظ http://oneshut.loxblog.com

بسیار عالی . خیلی هم خوب

ادریس پنج‌شنبه 28 دی‌ماه سال 1391 ساعت 09:15 ق.ظ http://abi-sourati.blogsky.com

آرزوی موفقیت دارم برای همه نماینده هامون...

احسان ن پنج‌شنبه 28 دی‌ماه سال 1391 ساعت 02:49 ب.ظ


کاش این کارا ضبط می شد بعدن می شد دید
ما ک کلن اون ور دنیاییم



احسان ن پنج‌شنبه 28 دی‌ماه سال 1391 ساعت 02:50 ب.ظ


با ارزوی موفقیت

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد