جغد بندری
جغد بندری

جغد بندری

جلسه مشورتی اردیبهشت تئاتر برگزار شد

جلسه مشورتی اردیبهشت تئاتر  هرمزگان با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان، رئیس انجمن نمایش و جمعی از هنرمندان تئاتر برگزار شد.

 این جلسه با محوریت برگزاری مراسم اردیبهشت تئاتر و تقدیر از فعالان این حوزه، با حضور مدیر کل، رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان و جمعی از فعالان حوزه نمایش در دفتر مدیر کل برگزار گردید.

علیرضا درویش نژاد  در این جلسه با بیان اینکه تئاتر بستر ساز جریان های مهم فرهنگی است گفت: در سال های اخیر تئاتر هرمزگان رشد قابل توجهی داشته است، و علاوه بر موفقیت در جشنواره مختلف،  اجرای عمومی نمایش ها نیز با استقبال خوب مردم مواجه بوده است.  

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان با تاکید به برگزاری مناسب مراسم اردیبهشت تئاتر هرمزگان افزود: در مراسم اردیبهشت تئاتر از کارهای کلیشه ای پرهیز شود و  تلاش کنیم برنامه های این مراسم با رویکردی خلاقانه و در خور شان هنرمندان تئاتر باشد.

وی اظهار داشت: کارگروهی متشکل از رئیس انجمن نمایش استان و هنرمندان فعال حوزه تئاتر، مسئولیت برنامه ریزی و هماهنگی های این مراسم را بر عهده دار می باشند و تقدیر از فعالان حوزه نمایش و تجلیل از پیشکسوتان در اولویت برنامه های این مراسم قرار گیرد.  

حسین کریمی رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان هرمزگان نیز بر اهمیت این مراسم تاکید کرد و اظهار داشت: اردیبهشت تئاتر فرصت مناسبی برای گردهمایی خانواده بزرگ تئاتر استان در طول سال می باشد و انجمن نمایش این آمادگی را دارد که در برگزاری هر چه بهتر این مراسم تلاش کند تا برنامه هایی شایسته و درخور شان هنرمندان عرصه نمایش ارائه و اجرا شود.   

و اضافه کرد: هر ساله در این مراسم از گروه هایی که سال گذشته تلاش مستمر برای حضور در جشنواره ها داشته اند و همچنین گروه های فعال در زمینه اجرای عمومی تئاتر، تجلیل خواهد شد.

گفتنی است، جشن اردیبهشت تئاتر ایران،  اردیبهشت ماه هر سال در سراسر کشور برگزار می شود.

نظرات 1 + ارسال نظر
من دوشنبه 20 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 09:16 ق.ظ

ارشاد 2 چطوری؟

خوشحالم که مخاطب جدی جغد بندری هستی...
من شما رو به خوبی می شناسم، شما آدم دلسوزی هم هستین...بچه ها همیشه راجع به دلسوختگی تون حرف می زنند!‌
من راهکارهایی دارم که شما رو شناسایی می کنه :)
لازم نیست اسم بنویسی ...

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد